Kyllä on joillain priorteetit! Hitto pisti vihaksi, sukulainen soitti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh huh

Vieras
Että ei ole sitten varaa ostaa lapselleni joululahjaa (on siis lapseni kummi) sanoin, että eihän tuo mitään haittaa, paras lahja olisi jos voisimme tavata pitkästä aikaa (viimeksi 8kk sitten nähty pikaisesti ja asumme 1km päässä toisistamme).

Ei kuulemma ole aikaa nähdä, menevät jouluna 6päiväksi matkoille (tälle matkalle siis menee kaikki rahat)..

parasta oli, että menevät kaksin ja heidän lapset (5kpl) jää sukulaisille jouluksi ilman mitään lahjoja.

Pääasia, että mamma ja pappa saa luksusloman ja rentoutua jouluna.
Oikeasti jopa minä menin hiljaiseksi...

yhteydenpito on jäänyt tämän vuoden puolella vähiin, ei omasta syystäni kylläkään. Heillä on arki aika "kaaosta" kun on monta lasta ja heidän menot jne. S.postilla ollaan tekemisissä ja puhelimella, mutta nähty on viimeksi alkukeväästä kun piipahti kummilapsensa synttäreillä.

Olen niin järkyttynyt tuosta heidän arvomaailmastaan (vaikka olen sen tiennyt olevan itsekäs aina) että mietin ihan kokonaan välejen katkaisemista.. : (

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Että ei ole sitten varaa ostaa lapselleni joululahjaa (on siis lapseni kummi) sanoin, että eihän tuo mitään haittaa, paras lahja olisi jos voisimme tavata pitkästä aikaa (viimeksi 8kk sitten nähty pikaisesti ja asumme 1km päässä toisistamme).

Ei kuulemma ole aikaa nähdä, menevät jouluna 6päiväksi matkoille (tälle matkalle siis menee kaikki rahat)..

parasta oli, että menevät kaksin ja heidän lapset (5kpl) jää sukulaisille jouluksi ilman mitään lahjoja.

Pääasia, että mamma ja pappa saa luksusloman ja rentoutua jouluna.
Oikeasti jopa minä menin hiljaiseksi...

Onhan sitä kaikenlaisia ihmisiä olemassa, mutta silti.. Että rahat menee aikuisten matkaan ja lapset jää nuolemaan näppejään?
Oiskohan niin, että heitti vähän omaa juttuaan sekaan, kun puolusteli lahjan ostamatta jättämistä kummilapselleen, ettei he muka pystyneet ostamaan omilleenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen niin järkyttynyt tuosta heidän arvomaailmastaan (vaikka olen sen tiennyt olevan itsekäs aina) että mietin ihan kokonaan välejen katkaisemista.. : (

Minusta tuntuu ja oikeastaan olen ihan varma, etteivät he edes määrittelisi heillä olevan mitään välejä teidän kanssanne. Hehän tuijottavat vain omaan napaansa. Joten ei sinun edes tarvitse mitään katkaista. Unohda kummius heidän osaltaan. Kummit joutuu kyllä valitsemaan, mutta kun ne ovat mitä sattuu, niin ei kummitraditiota voi ottaa täysin vakavasti. Onnaa, jos onnaa. Meilläkään ei kummeista ole mihinkään, ei missään mielessä. He asuvat toisella puolen katua muutaman yhtiön päässä. Koskaan ei mitään tapahdu kummiussaralla. Näin se vain on.

Yhteistyössä