Kyllä on ihmiset uteliaita, se on tätä pienen paikkakunnan ihanuutta

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Oltiin äsken likan kanssa kaupassa ja siellä oli yks mun kaveri. No kaveri sanoi, että yks valokuvaaja oli äsken häneltä kysynyt kuka on Scarlett. Kaveri sanoi, että se on kysynyt sitä aiemminkin ja kaveri on ollut aivan pihalla koko hommasta. Nyt sitten oli tämä kuvaaja maininnut kaksplussan ja sitten kaveri oli tajunnut, mutta ei kyllä ollut kertonut kuka se Scarlett on :whistle:

Kyse siis meidän Pinkki-saunasta jolla osallistuttiin sauna-ajoihin ja on varmaankin jotakin kautta tuo kuvaaja löytänyt tiensä tänne, hän kun otti meistä kuvia :D Tiedän, että epäilee mua ja yhtä kaveria Scarlettiksi, saa nähdä tajuaako jossakin vaiheessa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
No nyt taisit ainaki paljastaa itses jos sattuu täällä pyörimään.. :whistle:
Mutta joo, toi on yks syy miks en pienelle paikkakunnalle muuttais :kieh: B)

No mistäs se voisi edelleenkään tietää kuka mä olen, kun me ei toisiamme nähty kaupassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

No mistäs se voisi edelleenkään tietää kuka mä olen, kun me ei toisiamme nähty kaupassa :whistle:

No nyt huomasin että luin pikkasen väärin ton sun tekstis.. :ashamed:

No nyt huomasin että luin pikkasen väärin ton sun tekstis.. :ashamed:

Ei se mitään, semmosta sattuu itte kullekin :D :whistle:

just ton takia muutin isompaan kaupunkiin B) kiva ku toiset tiesi meidän perheet asiat paremmin ku me ite ja sitten ottivat oikeudekseen levitellä "totuuksia" pitkin kyliä :kieh: vaikka isommassa kaupungissa asuin mitä ap :)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
just ton takia muutin isompaan kaupunkiin B) kiva ku toiset tiesi meidän perheet asiat paremmin ku me ite ja sitten ottivat oikeudekseen levitellä "totuuksia" pitkin kyliä :kieh: vaikka isommassa kaupungissa asuin mitä ap :)

Tämä on tällainen reilun 6000 asukkaan kylä :whistle: Täällä kans "tiedetään" ihmisten asiat paremmin kuin asianosaiset itte. Mä en kovin helpolla usko ihmisistä kuulemiani juttuja, koska juttuja vääristellään ja jotkut näkee sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Se on sitä oman elämän puutetta :whistle:

Tämä on tällainen reilun 6000 asukkaan kylä :whistle: Täällä kans "tiedetään" ihmisten asiat paremmin kuin asianosaiset itte. Mä en kovin helpolla usko ihmisistä kuulemiani juttuja, koska juttuja vääristellään ja jotkut näkee sellaista mitä ei oikeasti ole tapahtunut. Se on sitä oman elämän puutetta :whistle:

sä ootki vahvan olonen ihminen :) just sellanen että et usko ennenku näät :D etkä välitä toisten sanomisista, kun tiedät miten asiat oikeesti on...

mä oon vaan niin erilainen, en vaan kestäny sitä, en tykänny että meistä puhuttiin kylillä enkä tykänny kuunnella kun mulle juoruiltiin toisista. vähän kun keksi itelleen jotain erilaista tekemistä niin juoruttiin ties mitä hirveyksiä! :headwall:

isossa kaupungissa on se ihana erilainen "vapaus" josta mä nautin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

sä ootki vahvan olonen ihminen :) just sellanen että et usko ennenku näät :D etkä välitä toisten sanomisista, kun tiedät miten asiat oikeesti on...

mä oon vaan niin erilainen, en vaan kestäny sitä, en tykänny että meistä puhuttiin kylillä enkä tykänny kuunnella kun mulle juoruiltiin toisista. vähän kun keksi itelleen jotain erilaista tekemistä niin juoruttiin ties mitä hirveyksiä! :headwall:

isossa kaupungissa on se ihana erilainen "vapaus" josta mä nautin :heart:

No kyllä muakin satuttaa, kun musta puhutaan paskaa kylällä. Joku huoraksi haukkuminen ei paljon naurata :( Onneksi itte (ja lähipiiri eli ne todelliset ystävät ) tiedän kuinka asiat on.

Yhteistyössä