Kyl se on vaikeeta :xmas: Vaan niin paljon toivon ettei käynnistetä, se oli ihan hirveetä ekalla kerralla enkä taho siihen uudestaan.. kyllä temput teki tämäkin kaveri vissiin mulle :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja flea:voi hitsit ja mä taas toivon jalat ristissä, ettei syntyis vielä... voisin ottaa sulta ne jäljellä olevat päivät itelleni!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja flea:voi hitsit ja mä taas toivon jalat ristissä, ettei syntyis vielä... voisin ottaa sulta ne jäljellä olevat päivät itelleni!![]()
paljonko sulla on viikkoja kasassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja flea:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja flea:voi hitsit ja mä taas toivon jalat ristissä, ettei syntyis vielä... voisin ottaa sulta ne jäljellä olevat päivät itelleni!![]()
27 ja risat vasta... kohdunsuu auki, kanava lyhentynyt ja raskausmyrkytysoireet aluillaan... :/
Alkuperäinen kirjoittaja flea:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja flea:voi hitsit ja mä taas toivon jalat ristissä, ettei syntyis vielä... voisin ottaa sulta ne jäljellä olevat päivät itelleni!![]()
27 ja risat vasta... kohdunsuu auki, kanava lyhentynyt ja raskausmyrkytysoireet aluillaan... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Joko sun raskaus on noin pitkällä?Huh, ku aika menee nopeaa!
![]()
Meidän kuopus synty just noilla viikoilla reilu 9kk sitten. Muistan tuon "synny, synny jo" tunteen![]()
Katos vaan ni ens yönä tulee lähtöTai ainakin niin toivotaan! bd :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Kai oot muistanut UNDULOIDA?![]()
Juu, pistä vaan mies hommiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Joko sun raskaus on noin pitkällä?Huh, ku aika menee nopeaa!
![]()
Meidän kuopus synty just noilla viikoilla reilu 9kk sitten. Muistan tuon "synny, synny jo" tunteen![]()
Katos vaan ni ens yönä tulee lähtöTai ainakin niin toivotaan! bd :hug:
hihii, kyl sitä itekkin täs miettii et vitsi näinkö nopsaan tää aika menee, mut niin se näköjäänSais tulla nyt kyllä, meillä on poikakin mummilla yötä että erittäin otollinen tilanne olis nytte. Kunhan saan miehen kotiin töistä ni pistän sen käynnistyshommiin... eli siis hieromaan noita pisteitä jaloissa
![]()
![]()