Kyllä omakotitalossa on sitte mukava asua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
varsinkin tällasen lumimyrskyn aikana...

Miehellä nivelsiteet sökönä jalasta niin ei paljon kolan varteen kykene niin mullehan se jäi sekin homma.

Pakko oli kolata tuota pihaa, että aamulla löytää auton sieltä jostain, jos löytää ku lunta tulee taivaan täydeltä lisää koko ajan.

Kuka kumma se oli joka tätä lunta niin toivoi?!?

minä ainakin toivoin lunta.. :ashamed: ei paljon naurattanu ku koitin koirien kans lähtä ulos. tuo lumi on kasautunu tohon etuovelle ja just tohon etupihaan niin, et vaikee oli saada ovee auki ja mitään ei täs pyrys nähny =)

Siksi asunkin keskellä kaupunkia (154neliötä, sisältää oman saunan ja 2 parveketta), palvelut vieressä, merinäkö ala.en haluaisi maksaa omakotitalosta, jossa kaikki hommat pitää tehdä itse- täällä voi talonmiehen passitta hommiin.

Toki asuntomme hinnalla saisi ihan mukavan omakotitalon jostakin "hikiältä"- kehä kolmosen takaa. Mutta nautin kun voin vain "kipaista" hierojalle/kampaajalle/kahvilaan/ kauppaan/jne.

Meillä lunta ja pakkasta sen verran, että ei varmaan sula huomena mihinkään. En kolannu koko pihaa ku tuon portin ja autojen paikan vaan.

Hyötyliikuntaa juu, mutta jos sitä ei ois koko ajan satanu lisää niin ois silleen voinu ajatellakkin, mutta kun sitä tulee ja tulee vaan koko ajan niin, että oli suut ja silmät täynnä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:
Siksi asunkin keskellä kaupunkia (154neliötä, sisältää oman saunan ja 2 parveketta), palvelut vieressä, merinäkö ala.en haluaisi maksaa omakotitalosta, jossa kaikki hommat pitää tehdä itse- täällä voi talonmiehen passitta hommiin.

Toki asuntomme hinnalla saisi ihan mukavan omakotitalon jostakin "hikiältä"- kehä kolmosen takaa. Mutta nautin kun voin vain "kipaista" hierojalle/kampaajalle/kahvilaan/ kauppaan/jne.

PEESAAN.
Asuimme 1v Nurmijärvellä , isolla tontilla, isossa talossa.Palvelut kaukana jne. Nautin kun päätimme palata palveluiden viereen Lauttasaareen . Vaikkakin 170neliön omakotitalon hinnalla emme saaneet kuin 74neliötä. Mutta nyt on tarkoitus vaihtaa isompaan.

Voih olen kateellinen teille jotka saatte kolata lunta. Voih haaveena oma talo ja tontti. Nyt vuokraisäntä kolaa pihan ja ulkona ei mitään tekemistä. Jos saisin oman voisin kaikessa rauhassa kolata ja olis jotain tekemistä siellä ulkona voih ja lapsikin leikkis mielellään siellä lumessa sillä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
Voih olen kateellinen teille jotka saatte kolata lunta. Voih haaveena oma talo ja tontti. Nyt vuokraisäntä kolaa pihan ja ulkona ei mitään tekemistä. Jos saisin oman voisin kaikessa rauhassa kolata ja olis jotain tekemistä siellä ulkona voih ja lapsikin leikkis mielellään siellä lumessa sillä aikaa.

Ihminen haaveilee siitä,mitä ei ole ja sit kun sen saavuttaa, haaveet muutuu.

no olen noita lumi hommia tehny kun asuin kotona et tiedän kyl et se voi joskus ottaa hermoon mut kivempaa se on kun kyhjöttää pienessä kämpässä ja muut saa kolata.

Oikeesti ja vakavissaan...kyllä mä haluan, että tulee lunta! Ja oikeesti meillä on sen verran vähän kolattavaa, että se on ihan kiva homma...Ja kun olen vielä päivät kotona, hoituu se homma siinä sivussa, ulkoillessa, eikä stressaa, että saanko auton liikkeelle nietoksen alta...

Minäkin tunnustan linta toivoneeni :wave:

Lapsilla kivempaa ulkona toivottavasti tämä lumi ei ole sulanut ennenkuin lapset parantuneet että edes vähän pääsisivät nauttimaan .

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Minäkin tunnustan linta toivoneeni :wave:

Lapsilla kivempaa ulkona toivottavasti tämä lumi ei ole sulanut ennenkuin lapset parantuneet että edes vähän pääsisivät nauttimaan .

Ja tähän vois peesata vielä...meilläkin pienet vain ikkunasta katsoneet ja iloinneet, kun lunta tulee...

Juu, tääkin lähtee taas kolaamaan. About tunti sitten kolasin ja ei muuta kuin taas menoksi. Avonaisilta pelloilta mukavasti tuulee ja tuiskuttaa...Mahtavat kinokset kertyy pihaan...Voihan venäjä. Koko ilta menee päin...:(

kolaaminen on kivaa ja kunnon hyötyliikuntaa..Me melkein joudutaan tänä iltana viel tappeleen miehen kans kumpi pääsee ulos kolaileen, ja kumpi jää sisälle kipeän lapsen kans. Muutenhan me kaikki oltas kirmattu ulos pukkelemaan lumia. Mie otan ainakin sen kannalta, et mahdollisuus höytyliiikkua, kun asuu omakotitalossa, kerrostalossa tulisin varmasti aika passiiviseksi