Kyllä oli mukava ilta eilen kun juhlittiin mun synttäreitä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
No olin kyllä laittanut kutsuun, että klo:18 alkaen mutta pikkuveli tuli seittemän jälkeen ja selvinpäin. :whistle: Vähän myöhemmin tuli yks kaveri ja pikkuhiljaa alkoi porukkaa tulla. Kaikki ei tunteneet toisiaan, mutta ei se menoa haitannut. Juttu luisti ja hauskaa oli. Baariin mentiin sitten melkein koko porukalla ja mukava meno jatkui. =)

Kaikki kaverit eivät päässeet tulemaan valitettavasti, mutta ehkä sitten seuraaviin juhliin. Osaan näistä eilisistä juhlijoista olen tutustunut vasta viime vuosina ja yhteen vasta tänä vuonna, mutta jotkut ovat olleet juhlimassa mun 18v. synttäreitä ja ollaan oltu kavereita vuosia.

Mulla on nyt vain alkoholiongelma. Juomista jäi yli ja paljon. Mitä hittoa mä teen jollakin leijonapullolla, kun ei mulle viinat oikeen maistu ja kaljaa on vaikka kuinka paljo. :snotty: :laugh:

Muoks. sain muuten aika vaalianpunaisia lahoja. Kutsuun olin laittanut, että päälle jotakin juhlavampaa rääsyä ja ehkä jotakin pinkkiä. No aika hyvin oli kaikilla jotakin edes pientä pinkkiä esim. rannekoru. Mutta siis sain kaksi vaalianpunaasta taskumattia, vaalianpunaasen grillin, mansikkakossua. Sain myös aitoa shampanjaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Oliko se sun mieheski bileissä? Juota sille "tasottaviksi"

Oli joo ja oli ekaa kertaa täällä yötä. :D Mutta on jo lähtenyt kotiin, kun likka on tullut jo kotio. Mies ja likka eivät siis ole vielä tavanneet.

Ehkä mä saan myytyä tuon pullon jollekin, koska mä en sitä saa juotua. Kaljat sitten häviää varmaan pikkuhiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja varma:

Ei takuulla ollut, lyödäänkö vetoa mies haluu pitää niiden suhteen salassa.
Kuitenkin muitakin naisia.

Tää "suhde" taitaa olla enemmän Scarlettin juttu, kun sen äijäkkeen. Hää ku suunittelee jo lastakin ja mies oli kommentoinu tyyliin "eihän sille sit mitään vois" :(

Alkuperäinen kirjoittaja luulen kans:

Tää "suhde" taitaa olla enemmän Scarlettin juttu, kun sen äijäkkeen. Hää ku suunittelee jo lastakin ja mies oli kommentoinu tyyliin "eihän sille sit mitään vois" :(

Sellasen vaikutelman siitä saa kyllä. Mies haluaa paneskella, scarlett ottaa turhan vakavasti kun "tuntenut" äijän 1 kk:n.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja luulen kans:

Sellasen vaikutelman siitä saa kyllä. Mies haluaa paneskella, scarlett ottaa turhan vakavasti kun "tuntenut" äijän 1 kk:n.

Jahas psykologit taas vauhdissa. Mä olen kyllä tämän miehen tiennyt jo vuosia ja mies yritti mua jo neljä vuotta sitten, sitkeytensä palkittiin vasta nyt. Mitään lapsia ei olla tekemässä ainakaan vielä. En ole miehelle mikään pelkkä pano, sen mä tiedän täysin varmasti asioista joita en teille täällä rupia selvittämään. Mä kun tiedän täysin missä mennään ja te jauhatte vain paskaa ja vedätte jotakin johtopäätöksiä jotka menee päin vittua.

On se saatana, kun mä teen ihan viattoman alootuksen hauskoista synttäreistä niin eiköhän tule siitäkin paskaa niskaan. Vitun hienoa.

On se saatana, kun mä teen ihan viattoman alootuksen hauskoista synttäreistä niin eiköhän tule siitäkin paskaa niskaan. Vitun hienoa

Oliskohan vitun peiliin katsomisen paikka? Tee se ennen ku alat haistatella ja toivotella porukkaa ties mihin. Ja juo ne viinat, niin kirkastuu sunki elämäs ainaki hetkellisesti (nousuhumalan ajaksi).

Alkuperäinen kirjoittaja voi vitjat:
On se saatana, kun mä teen ihan viattoman alootuksen hauskoista synttäreistä niin eiköhän tule siitäkin paskaa niskaan. Vitun hienoa

Oliskohan vitun peiliin katsomisen paikka? Tee se ennen ku alat haistatella ja toivotella porukkaa ties mihin. Ja juo ne viinat, niin kirkastuu sunki elämäs ainaki hetkellisesti (nousuhumalan ajaksi).

Niin sehän onkin mun syytä jos mä teen alootuksen ja mulle vittuillaan vaikka mitään vittuilemisen aihetta ei ole. :whistle:

No jos toinen tekee aloituksen kivoista synttäreistä ja harmaat rupeaa ruotimaan et onko toisen miesystävä tosissaan vai ei, niin eipä kovin kivalta kuulosta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Synttäri onnittelut =) ja säästät ne "ylimääräiset" viinakset ja pidät joskus toiset illanistujaiset ja sullon juomat valmiina.

Kiitos. =) Mä en toivon mukaan ehdi ainakaan enää nyt kesällä pitää illanistujaisia, koska pitäisi olla lonkkaleikkaus. Kaverilla on kyllä pian synttärit, että jos hän ostaisi sen pullon ja ehkä muut booliainekset. Kaljat voin lykätä johonkin komeroon odottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NIIN:

No jos toinen tekee aloituksen kivoista synttäreistä ja harmaat rupeaa ruotimaan et onko toisen miesystävä tosissaan vai ei, niin eipä kovin kivalta kuulosta!

:flower: Mutta mussahan se vika on! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Myöhästyneet synttärionnittelut :flower:

Kiitos. =) Olen tässä miettinyt, että laitan sulle y-viestiä asiasta jos toisestakin, mutta en ehkä tänään. Kattoo nyt, mutta viestiä on tulossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja barbara:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Scarlett hermoilee taas.

Jep, mä olen aivan hermona. B)

Ekkö saanu toimivaa kilkkiä viime yönä vai missä vika?
Ota ihan rennosti vaan.

Niin tuota noin kyllä tässä taitaa olla ongelmia joillakin muilla. :whistle: Sori kun en kutsunut teitä ja kehtasin vielä pitää hauskaa ilman palstamammoja. B) :xmas: Ai niin olihan mulla yks palstamamma mukana! :laugh:

Yhteistyössä