Kyllä oli lähellä etten huitaissut exää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulumieltä

Vieras
Vein lasta tänään miehelle ja tämä totesi sitten että olet sitten vähän turvonnut viime aikoina, kannattais ehkä tehdä jotain... Saakeli että meinas nyrkki heilahtaa.
Olen 168 cm ja painan nyt 60 kg. Exän kanssa ollessani olin todella laiha, painoin vain 45 - 47 kiloa....
Ärh.

Alkuperäinen kirjoittaja joulumieltä;22730478:
Vein lasta tänään miehelle ja tämä totesi sitten että olet sitten vähän turvonnut viime aikoina, kannattais ehkä tehdä jotain... Saakeli että meinas nyrkki heilahtaa.
Olen 168 cm ja painan nyt 60 kg. Exän kanssa ollessani olin todella laiha, painoin vain 45 - 47 kiloa....
Ärh.

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="vieras";22730522]No mutta oothan sä valtavasti turvonnut.[/QUOTE]

No ei luulis exän p*ersettä enää kutittavan meikäläisen paino.... Ja henkilökohtaisesti käytän mieluummin tätä vaatekokoa 36 kuin vaatekokoa 32...

Oisit sanonut sille:" ei mun tarvi enää laihduttaa, kun pääsin eroon xxx kg turhasta lihasta xx vuotta/kk sitten". :D

Ja xx kohdalle ex:n paino ja kulunut aika erostanne.

Alkuperäinen kirjoittaja joulumieltä;22730536:
No ei luulis exän p*ersettä enää kutittavan meikäläisen paino.... Ja henkilökohtaisesti käytän mieluummin tätä vaatekokoa 36 kuin vaatekokoa 32...

Jos lihoo noin viisitoistakiloa, vaatekoko kyllä kasvaa kyllä isommaksi kuin kokoon 36...

Uusimmat

Yhteistyössä