kyllä nyt harmittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3 tytön äiti

Vieras
Rahat vähän tiukilla, ja useammatkin kesähäät tiedossa. Tänään tuli hm:n alennuslehtinen, josta löysi tytöille mekot, hatut, balleriinat ja laukutkin. Samantien koneelle, jotta saan tilauksen sisään, niin kaikki on jo loppu.. Täytyy jatkaa kirppareitten kiertelyä, ois vaan oolu söpöä, kun typyset olis olleet samanlaisissa vaatteissa...

Minkä kokoista tarvisit ja kuinka pian? Täällä päin yksi kauppa lopettaa ja siellä on 30% alennusmyynti. Voisin käydä sun puolesta siellä katsastamassa, mitä on vielä jäljellä. Ja ostaisin sun puolesta ja postittaisin, tehtäis vähän niinku huutiskauppaa.. Ellet sitten itse asu lähellä Jalasjärveä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rahat vähissä ja pitää tilata hattuja, balleriinoja, laukkuja, kolmelle samanlaiset. Joopa joo.

Ja vielä mahdollisimman halvalla, tietysti.
Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että vähävaraiset saa suosista kulkea ryysyissä?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Rahat vähissä ja pitää tilata hattuja, balleriinoja, laukkuja, kolmelle samanlaiset. Joopa joo.

Ja vielä mahdollisimman halvalla, tietysti.
Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että vähävaraiset saa suosista kulkea ryysyissä?

Ei tarvi kulkea ryysyissä, mutta ehkä jos mulla olisi rahat vähissä, niin en alkais ostaan kolmen sisaruksen parvelle uusia kaikkia hattuja, mekkoja, kenkiä, laukkuja. Vaan miettisin, onko esim. hattu ja laukku pakollinen. Ja löytyiskö kaapeista valmiina mekkoja ja vähän käytettyjä juhlakenkiä. Vaikkei sit kaikilla olisikaan samanlaiset.

Tai sitten lopettaisin valituksen, että on rahat vähissä.

Ehkä juuri tällaisista syistä osa meistä on aina vähissä varoissa, osa pystyy ostamaan kunnon omakotitalot, mökit ja autot.

no voihan jösses!!! Minulla ei todellakaan oolut pointtina kirjoituksessani se, että rahat on vähissä, vaan se, että noi pirun releet on jo loppuneet tuolta kun lehti tulee!! En todellakaan varmaan muuten ostaisi muksuille "turhaa", kuten nuo laukut ym, mutta kun ne tais olla parin egen luokkaa/tuote. Ja vaikkei tämä kellekkään mitenkään kuulu, niin meillä on kyllä oma talo, kaks autoo ja rantasauna tekeillä, josta syystä nyt on tiukempi kuukausi. Niin ja noilla tytsyillä on myös veli.
Liinuska: Kiitos sinulle, ihana että tuollaisia ihmisiä on olemassa. En nyt kuitenkaan ala sinua tämän kummemmin vaivaamaan, enköhän minä jotain keksi!

Oikeasti onko ryysyläismeininkiä jollei pue 3 tyttöään kaikkia samanlaisiin uusiin mekkoihin, hattuihin, balleriinoihin ja laukkuihin!?!?!?

Musta se olisi lähinnä naurettavan näköistä. Tulee mieleen, että eikö äidillä ole ollut nukkeja pienenä?