Kyllä nuo juorut ovat nimensä veroisia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Ostin pari viikkoa sitten kome erilaista juorua ja niin hyvin ovat kasvaneet jo tänä aikana :)

Mitä muita helppohoitoisia kasveja voisitte suositella ei niin taitavalle viherpeukalolle ??

Palmuvehka, kaunis, tyylikäs ja helppo :)
Ja anopinkieli, oma suosikkini :D

zamioculcas.jpg

5435.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Palmuvehka, kaunis, tyylikäs ja helppo :)
Ja anopinkieli, oma suosikkini :D

zamioculcas.jpg

5435.jpg

Kiitos, tuon palmuvehkan nimeä olenkin kaivannut, anopinkieli minulla on jo :I ja traakkipuita, nukkumaijoja ja matteja kans, sekä jukkapalmu ja yksi muratti ja noita lehtikaktuksia.

Juu traakkipuu on ihan ylihelppo. Välillä lehdet saattaa roikkua kastelemattomuudesta, mutta ei se kuole näköjään ikinä! Sama juttu viirivehkassa. Kiinanruusukin on helppo, sitä yritin tappaa vuositolkulla tuloksetta, viime syksynä jätin sen luonnon armoille tilaa viemästä.

Joka paikassa toitotetaan, että tuo palmuvehka on maailman vaikeimmin tapettava kasvi, pärjää missä vaan ja millaisella hoidolla vaan. No, mä sain sen hengiltä. :ashamed: (Mutta puolustaudun sillä, että siinä on ollut pakko olla jotain vikaa jo alusta asti... :snotty: )

Ja anopinkielestä: Olin äärettömän ylpeä ja kehuskelin kaikille, että olen onnistunut saamaan anopinkieleni kukkimaan. Sit luin netistä, että kasvi kukkii, jos tuntee olevansa äärimmäisessä kuolemanhädässä eikä keksi enää muuta keinoa jatkaa sukuaan. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja iu-:
Joka paikassa toitotetaan, että tuo palmuvehka on maailman vaikeimmin tapettava kasvi, pärjää missä vaan ja millaisella hoidolla vaan. No, mä sain sen hengiltä. :ashamed: (Mutta puolustaudun sillä, että siinä on ollut pakko olla jotain vikaa jo alusta asti... :snotty: )

:D minä voin olla toinen , joka siinä onnistuu... kunhan ensin hankin sen

Yhteistyössä