K
"kohtalo"
Vieras
Olen joskus manannut täällä sitä, kun en meinaa löytää töitä. Taustani on vaikeaselkoinen, mutta kerron sen verran että minulla on joku outo "linkki" yhteen alaan ja jos kysyt kymmeneltä ihmiseltä, yhdeksän vastaa minun olevan töissä juuri tuolla alalla (en siis ole eivätkä tiedä siitä). Kuulemma vaan sovin tuolle alalle jne. No, jokatapauksessa: pyristelin eroon alalta, koska halusin kokeilla jotain muuta. Vaihdoin alaa kokonaan mutta jouduin uudessakin työssä kohtaamaan jatkuvasti tuohon tiettyyn, entiseen alaan liittyviä juttuja.
Kun tuo työ loppui, hain melkein vuoden töitä samalta (= uudelta) alalta. Mielestäni hakemukseni olivat hyviä (kysyin myös ulkopuolisen mielipidettä niihin), osaamiseni tarpeeksi hyvää ja suosittejoitakin löytyi. Mutta...mitään ei löytynyt. En päässyt yhteenkään haastatteluun.
Toissapäivänä sain tarpeekseni ja hain puolitosissani töitä tuolta vanhalta alalta (jonka kanssa me -ah niin ihanasti- "kuulumme yhteen"). Joo, arvaatte varmaan mitä kävi?
Kaksi haastattelua saatu jo nyt.
Perkele.
Kun tuo työ loppui, hain melkein vuoden töitä samalta (= uudelta) alalta. Mielestäni hakemukseni olivat hyviä (kysyin myös ulkopuolisen mielipidettä niihin), osaamiseni tarpeeksi hyvää ja suosittejoitakin löytyi. Mutta...mitään ei löytynyt. En päässyt yhteenkään haastatteluun.
Toissapäivänä sain tarpeekseni ja hain puolitosissani töitä tuolta vanhalta alalta (jonka kanssa me -ah niin ihanasti- "kuulumme yhteen"). Joo, arvaatte varmaan mitä kävi?
Perkele.