Kyllä mulla on sitten lojaaleja kavereita.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiapua

Vieras
Mies kävi tällä viikolla asiakastapaamisessa viereisellä paikkakunnalla eikä mennyt kun pari tuntia kun yksi kaveri jo pisti tekstaria miehestäni joka istui kahvilassa "vieraan naisen kanssa".:D

En edes epäile miestäni, erään sopimuksen oli tämän "vieraan naisen" kanssa kirjoittanut ja kahvit tarjonnut. Tämän sanoi kaverinikin joten en tajua miksi minulle pitää siitä tekstiviesti laittaa, olinhan tietoinen. :D

[QUOTE="tuntematon";23759689]olisit tyytyväinen! toisille ne ei ystävät vaivaudu kertomaan vaikka heillä on faktatietoa siitä että ukko on kyntänyt toista jo kauan:([/QUOTE]

Nokun tämäkin kaveri on tietoinen mieheni ammatista.. aika selvää kauraa että asiakkaita tavataan. Mutta ymmärr'n pointtisi.

Mua niiiiin ärsyttää tuollainen :D ja miestäni myös.

Kun asuin mieheni kanssa vielä Turkissa, niin soitin/tekstasin miehelle joka kerta lähtiessäni jonnekin, ruokakauppaan vaikkapa tai kaverin & tämän miehen kanssa rannalle (siis kun mies oli töissä ja minä kotirouvana/vapaapäivää viettämässä). Nimenomaan juuri siksi, että kun lojaalit kaverit sitten pirautti miehelleni ja alkoivat kertomaan että "näin sun vaimosi..." niin mies pystyi keskeyttämään ja toteamaan että "joo, se lähti shoppailemaan" tai "varmaan rannalla kaverinsa ja kaverin miehen kanssa?".

He,miun mies kävi lidlissä serkkunsa kyydillä ja serkkunainen lähti myös kauppaan mukaan,kohta miun täti oli soittanut miun äidille ja selittänyt,kuinka oli nähnyt miun miehen " vieraan naisen " kanssa kaupassa.:D :laugh:

Mulle tuli aikoinaan ihan tuntemattomia mimmejä rollimaan mun exän tekemisistä... Eräskin väen vängällä halusi tulla mun kanssa samaan vessaan baarissa juoruamaan ym. :D

Ei siinä mitään, tavallaan ihan asiastahan ne tulivat sanomaan mutta jotenkin outoa silti... Sitten kun sanoin vaan että "ai? okei" niin jäivät tuijottamaan että enkö vedä mitään superitkupotkuraivarikohtausta.

Yhteistyössä