Kyllä minä jos muutkin... Mitä mieltä olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja demdem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun silmiä särkee :D. Liian räikeä ja kulmikas ja pikkutavaroilla kasattu mun makuuni, sellaiseen jossa itse haluan asua.

Jos toi kuvastaa asujiaan, niin hyvä niin :).

En vois itse asua noiden värien ja kalujen keskellä. Tarviin vaaleita, rauhallisia värejä ja kauneutta ympärilleni.
Pääasia kuitenkin, että te tykkäätte ja viihdytte :)

Saako tähän nyt sanoa mielipiteen vai ei saa...? Toi seinän väri näyttää jotenkin "likaiselta" keltaiselta, verrattuna verhojen pirteän vihreeseen sävyyn ja valokuvat on vinksallaan niinku ne ois heitetty tonne seinälle.

Ajatus väreistä ja valokuvista ok mut tosiaankin jää sellainen vaikutelma että totetus nyt ontuu, hyvätkin ideat voi mennä metsään jos ei mieti loppuun asti. Mutta persoonallisuus kunniaan :)

Löytyy kivoja ja persoonallisia juttuja, tuo keltainen on varmaan luonnossa kirkkaampi samaa sarjaa tuon limen kanssa? Valoja laittaisin enemmän, kun tuntuu imevän valoa tuo väritys. Ainakin kuvan perusteella huone on vähän pimeän oloinen. Olisi mielenkiintoista nähdä sama huone kuvattuna päivänvalossa, olisi tunnelmaltaa varmaan juurikin sellaien pirteä miltä vaikuttaa. Tuo lime seinä on tosi kiva!

Tulee mieleen nuorisotila/bänditila kellarissa. Kuvat tosiaan yhteen tiiviimpään rykelmään, ei montaa kuvaa samaan kehykseen vaan isompia kuvia kunnon kehyksen sisään, erikokoisia. En tykkää sanoa huonoa kenenkään kodista, tosi kiva kun itse tykkäätte. Minä en ehkä viihtyisi. Onneksi emme ole kaikki samanlaisia...:)

Sehän on ihan vihreä!

Aattelin eka että onko kuvassa nyt jotain ihan pielessä, et kaikki näyttää niin vihreältä. Ei se tainnu olla. :D Hienoa että uskaltaa käyttää värejä, ihan sen oman maun mukaan. :)

Mun mielestä ihan kiva, tehty oman maun mukaan.

Tosi hienoa että myös lapsen tarpeet on huomoitu vaikka ratkaisu ei sisustuksellisesti niin kiva oiskaan.

Ainoat mitkä hairitsee on patteri ja yhteen laitetut matot. En osaa sanoa miksi se häirittee mun silmää tosi paljon, mun mielestä ne pitäis olla erillään.

Aika erikolinen sisustus. Vähän ehkä kolkon näköinen. Tuohon tyyliin sopisisi värikkäitä räsymattoja lattialle, toisi vähän lämpöä. Ja verhot voisi kanssa vaihtaa aavistuksen rauhallisempiin.

On meilläkin parissa huoneessa limet seinät mutta muu väritys on valkeaa ja mustaa. Monta räikeää väriä kaipaa jo ammattilaista laittamaan muun sisutuksen jotta ne natsaa. Valokuvaseinä on kiva idea mutta se leviää liikaa. Kivempi ois vaikka laittaa ne kaistaleeksi melko lattian tasosta kattoonpäin. Eka katsauksella aika hui! mutta uudelleen tarkasteltuna tuosta saa tosi kivan kun tekee sinne,,,öö,,,jotain :D Ehkä yhtenäiset huonekalut (väreiltään) auttas asiaa??

Täytyy kyllä myöntää, että tuli jotenkin ahdistava vaikutelma.
Tosin inhoan vihreää ja keltaista.
Sanon samaa, kuin moni muu. Keltainen seinä on tunkkaisen värinen. "pissankeltainen", josta ei tule yhtään raikas fiilis, vaan nimenomaa se tunkkaisuus.
Katto näyttää jotenkin luonnottoman matalalta?. Kuvista tulee tosiaan hyvin vahva kellarimainen mielikuva.
Kuvat on myös ripoteltu vähän "sinnetänne". Jotenkin häiritsee se, että ne eivät ole suorassa linjassa keskenään, vaan tuo viimeinen taulu on paljon ylempänä muita.
Kehyksien eri sävyt myös pistää silmään ja tekee sellaisen sekasotkun mielikuvan. Esim. isoja mustia taulussa symmetrisessä linjassa toisi ihan erilaisen mielikuvan.
Keltainen ja vihreä ei jotenkin keskenään nyt sovi seiniin. Ne vain kumpikin korostavat toisensa värejä, ihan siis vaikka tuo keltainen seinä olisi vähän kirkkaamman värinen. Tarvisi tosiaan jotakin muuta väriä, että tilasta saisi "raikkaamman" eikä tulisi tuota ahdistavaa mielikuvaa. Ihan jo ensinnäkin vaalea katto voisi tehdä paljon.
Koriste-esineistä minulle heräsi mielikuva juuri teinien ensimmäisestä asunnosta.

Eikä tämä nyt oikeasti ole tarkoitettu mieltä pahoittamaan, vaan on vain ihan rehellinen mielipide.
Mutta tosiaan tärkeintähän on, että itse pitää siitä. Ja tosiaan voihan olla, että nuo kuvat nyt ei ole aivan edukseen, se päivänvalo voisi tuoda jotakin tuohon.

Yhteistyössä