Kyllä miehet osaa sitten olla välillä typeriä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Vähän taustaa asiaan. Mä lähdin joskus yhden miehen matkaan baarista. Ei ollut uppo-outo vaan ollaan tunnettu toisemme yli 20 vuotta. No sen viikonloppuyön jälkeen menin viikolla pari kertaa hänen luo selvinpäin ja vietettiin aikaa yhdessä. No sitten mies laittoi viestiä, että ei hän pysty tähän koska erosta on liian vähän aikaa ja plaa plaa. No silloin ymmärsin asian, koska hänen eroonsa liityy vähemmän kauniita asioita.

No jonkun ajan päästä näin tämän miehen baarissa ja hän lähti sieltä toisen naisen matkaan. Sanoin jo silloin, että jos lähtee sen toisen kanssa niin muhun on turha enää ottaa yhteyttä. Eipä mennyt montaa päivää tämän jälkeen siltä mieheltä tuli tekstari. Laitoin vähemmän kauniin vastauksen takaisin. Silloin tuli mieleen, että vitut tuo mistään erotraumoista kärsi vaan en vain ollut hänen makuunsa seurustelun suhteen.

Myöhemmin sitten näin hänet jonkun naisen seurassa kaupassa muutaman kerran eli hän oli sitten ruvennut seurustelemaan aivan kuten olin mäkin.

Noooo, eilen sitten olin töissä ja tämä mies tuli sinne. Lievästi sanottuna kännis. :whistle: Loppuillasta sitten alkoi kysely, että menenkö hänen luo. Vaihtoi välillä, että hän voi tulla mun luo. Mä vastasin koko ajan kieltävästi. Monta kertaa jaksoi kysyä ja notkui baaritiskillä aina vain vaikka valomerkki oli jo tullut aikoja sitten.

Siis aivan oikiastiko joku mies luulee, että nainen on heti valmis tanssimaan hänen pillinsä mukaan, kun miestä taas sattuu seura kiinnostamaan? :o :kieh: :headwall: Mä en ole niin epätoivoinen ja puutteessa, että heti kun joku osoittaa kiinnostusta seksiin niin suostuisin tuosta noin vain. En vaikka kyseessä olisi mies johon olin ihastunut. Vittu mä mikään sätkynukke ole jota saa riepotella mielensä mukaan.

Nih. :xmas:

Ja naiset osaa olla ihan samanlaisia :D

Siinä on vaan se ero, että jos nainen ehdottelee panoa niin naisten on helpompi saada miehet innostumaan ku miesten naiset ja niin etelleen.... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en ole niin epätoivoinen ja puutteessa, että heti kun joku osoittaa kiinnostusta seksiin niin suostuisin tuosta noin vain. En vaikka kyseessä olisi mies johon olin ihastunut. Vittu mä mikään sätkynukke ole jota saa riepotella mielensä mukaan.

No joo, mieshän se siinä ilmeisen epätoivoinen oli! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Selvästi se yritti taas hetken huvitusta, kun ei muita saanut ennen pilkkua.
Tökerö mies :kieh:

Ei se edes ollut muitten naisten juttusissa vaan kavereidensa kanssa koko ajan. Huomas varmaan aika pian, että mä olen töissä ja ajatteli, että olen varma nakki. :kieh: :laugh: Mä sille yhdessä vaiheessa sanoinkin, että mene yrittämään jotakin toista. :whistle: :laugh:

Ei se edes ollut muitten naisten juttusissa vaan kavereidensa kanssa koko ajan. Huomas varmaan aika pian, että mä olen töissä ja ajatteli, että olen varma nakki. :kieh: :laugh: Mä sille yhdessä vaiheessa sanoinkin, että mene yrittämään jotakin toista. :whistle: :laugh:

Ou nou, miksi nähdä vaivaa illan ajan kun voi ottaa nakin suoraan tiskiltä illan lopussa!
Typerä mies :headwall:

Ou nou, miksi nähdä vaivaa illan ajan kun voi ottaa nakin suoraan tiskiltä illan lopussa!
Typerä mies :headwall:

Kaipa se ajatteli, että mä olen leppynyt. :kieh: :headwall: Siis en mä tuolla asialla jaksa itteäni stressata, mutta en mä niin noloo ole että uudestaan lähtisin toisen typerään peliin mukaan. :snotty: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä en ole niin epätoivoinen ja puutteessa, että heti kun joku osoittaa kiinnostusta seksiin niin suostuisin tuosta noin vain. En vaikka kyseessä olisi mies johon olin ihastunut. Vittu mä mikään sätkynukke ole jota saa riepotella mielensä mukaan.

No joo, mieshän se siinä ilmeisen epätoivoinen oli! =)

No kyllä, kun ei meinannut millään mennä jakeluun kieltävä vastaus. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olen toisinaan huomaavinani että sellainen pikkuinen sana kun EI ei tahdo mennä jakeluun...

Ja otsikkoosi: siinä nyt ei ole mitään uutta!

Jospa se ei vain saa jotkut yrittämään enemmän. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tai sitten harava vetää mangneetin lailla typeryksiä puoleensa ;)

no harava on vähän yksinkertainen, ylipainoinen, yh, lapsellinen ja eikä nyt mikään ruusunen.
tietysti tuollainen ihminen vetää puoleensa vain runia typeryksiä..huh.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä en edes vaivais ajatustakaan tommosen miehen perään,älä sinäkään!

No en mä sen perään haikailekkaan. Tuosta miehestä sai vain taas hyvää pohdittavaa, että mitä hittoa joittenkin miesten päässä liikkuu. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

no harava on vähän yksinkertainen, ylipainoinen, yh, lapsellinen ja eikä nyt mikään ruusunen.
tietysti tuollainen ihminen vetää puoleensa vain runia typeryksiä..huh.

Juu juu niin aina. :xmas:

Joo enhän mä olekaan seurustellut muitten kuin idioottien kans. :kieh: :laugh:

Ainakin sun juttujen perusteella olet vain idioottimiesten kanssa tekemisissä.

Missä mä olen noin kirjoittanut. :o :laugh: :laugh:

Viimeksi tämä ketjun aloituksessa kerrot viettäneesi öitäsi typeryksen kanssa. Eikä ollut eka kerta, eikä myöskään viimeinen.

Viimeksi tämä ketjun aloituksessa kerrot viettäneesi öitäsi typeryksen kanssa. Eikä ollut eka kerta, eikä myöskään viimeinen.

Niin entä sitten? Tuskin olen ainoa nainen jolle osunut kohdalle typeryksiä. Mutta ei se sitä tarkoota, että jokainen mun mies olisi ollut typerys. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä en edes vaivais ajatustakaan tommosen miehen perään,älä sinäkään!

No en mä sen perään haikailekkaan. Tuosta miehestä sai vain taas hyvää pohdittavaa, että mitä hittoa joittenkin miesten päässä liikkuu. :whistle: :D

No musta on alkanu tuntumaan että useimpien miesten päässä ei liiku yhtään mitään.. Ei ainakaan yläpäässä.. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä