Kyllä miehet on ennen päässy helpolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
:D tuli vaan tänään mieleen ku mies oli töistä tullessa niin pahalla tuulella ;) Oli työkaverin emännys soitellu omalle miehellesä ihan taukoamatta.
-milloin lopetatte-milloin tuut-lopettakaa jo-missä tytön lakki-sitä tätä ja tuota.

Ajattelin vaan et ennen on miehet päässy helpommalla ja saaneet tehdä työnsä rauhassa.

En tiiä must se on ky tavallaan iha reilua et miehetki osallistuu nykyään enempi lasten hoitoon ja kotitöihin. Vaik silti välil tuntuu et siivoominen on ain mun vastuul tai ainaki siis se et se alotetaan. Oon kyl nii kyllästyny siihen ku tuntuu et oma mies ei saa mitään aikaseks ellei sille sano siit etukäteen... Vauvan se sentää osaa hoitaa iha hyvi.. :)

niin monta vanhaa amerikkalaista elokuvaa ja suomifilmiä kun on tullut nähtyä, niin luulen kyllä että tuo puhelinterrori on ehkä paremminkin vähentymään päin.

ennen vanhaan kotirouvat soitteli töihin, että muistathan tuoda maitoa ja kuule darling kun äiti sitä ja tätä ja mitä mä nyt teen. Eli 50-luvun kunnon naiset ripustautuivat mieheen jotta tämä tuntisi olevansa mies, ja eipä sekään aina miehistä tainnut niin kivalta tuntua. Nyt jos on eukkokin töissä, niin piru saa olla merrassa, ennen kuin sieltä viittii turhasta soittelemaan änkeä.

Yhteistyössä