kyllä maistuu iltapala :) *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
nälkä on todellakin se paras mauste :)
tuli just vetästyä neljä leipää päällisineen ja enemmänkin olis maistunut, pakko vaan säästää aamuks loput.

mutta ihmekkös tuo jos maistuu, kun unohtaa päivällä syödä. oli tää nyt mun toinen ateria tänään, muuten oon syönyt tuossa neljän aikaan ruoan.
Miten sitä muistais syödä päivän mittan...

Mies on samanlainen. ei muista syödä töissä eikä kotonakaan. mulle mikään ei ole tärkeämpää kuin hyvä ruoka. muistan aina syödä. en ole lihava vaan hoikka, mutta ruoka on tärkeää.

:D Mä vetäsen joka ilta neljä leipää!

Tai yleensäkin aamulla parit leivät+jugua, lämminruoka, välipala+kahvitus, taas lämmin ruoka ja iltapala. Miten sä oot jaksanu koko päivän noilla eväillä, imetyskin kuluttaa.. Voi voi sua ;)

Mä en pysyis pystyssä tuolla ruokamäärällä, en normaalisti, enkä nyt imettäessä.
Mä kyllä muistan syödä ja järjestän aikaa syömiselle, sillä muuten on helposti migreeni kolkuttelemassa.

jotenkin vauvan syntymän jälkeen kadonnut nälän tunne lähes kokonaan :o
hyvä jos pari kertaa viikossa on nälkä, muuten syön sitten jos/kun muistan :ashamed:
ennen mä sentään söin älyttömästi ja monta kertaa päivässä, nyt tuntuu se kaks kertaa päivässä olevan aika normi.