Kyllä mä vaan jaksan ihmetellä edelleen noita kirpparihintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Okei no alkaa noi pöytävuokratki alkaa olemaan jo sellasia et mitää 20snt hintasia tuotteita ei montaa viitti laittaa jos viikkovuokra on jo 36e

MUTTA

trikooliivi joka makso ovh:na 14.95 (tiedän siitä kun se ostettu ketjusta jossa mä oon töis ) niin pyydetään 10e, kulahtanu lasten toppaliivi 10e, lasten luistimet 20e
Guessin räjähtäny käsilaukku 40e.

Tein kyllä löydön ku ostin tytölle mustan toppaliivin joka oli kuin uus niin 4e:lla.

ja mä ku mietin et onko 3e liikaa muutaman kerran päällä olleesta tyttöjen hupparista mut ei kai se ole.

hankala on löytää tollaselle 128-134cm vaatetta kirpputorilta.

Nykyään tuntuu olevan niin vaikea oikeasti tehdä mitään kunnon löytöjä kirpparilta. Kaikesta pyydetään just aikankin puolet ovh:sta, vaikka olis miten kulahtanu, likainen tai rikkinäinen.

20euroa perusluistimista on hieman yläkanttiin vaikka ne olisivat erittäin hyväkuntoiset, mutta vähän paremmista malleista ei mikään huono hinta. Musta tuntuu että taisin myydä muksun perusluistimet 12eurolla hyvinkin nopeasti... Itse kyllä tein löydön kun sain aika samankuntoiset tilalle 5eurolla.

20euroa perusluistimista on hieman yläkanttiin vaikka ne olisivat erittäin hyväkuntoiset, mutta vähän paremmista malleista ei mikään huono hinta. Musta tuntuu että taisin myydä muksun perusluistimet 12eurolla hyvinkin nopeasti... Itse kyllä tein löydön kun sain aika samankuntoiset tilalle 5eurolla.

itseasiassa meillä on just samanlaiset menossa myyntiin mut ne on ihan tuliterät eli ei siis mitään naarmuja tms. Ne tais maksaa 29e uutena ja en mä kyllä aatellu pyytää ku max.10e jos sitäkää kehtaa ku ei ne oo mitkää merkkiluistimet

Puhumattakaan jostain haalareitten hinnoista. Polvet puhki ja haarasauma auki, hintaa 35e, ihan sama onko Reimatec vai ei.
Samoin jostain äitiyspakkauksen kulahtaneista ja venyneistä bodyista pyydetään 2-3euroa.

Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää...

Mulla taas on myynnissä todella hyväkuntoisia vaatteita ja useimmat uudenveroisia vaatteita. Ne kyllä kelpais jos myisin todella halvalla, esim, paidat max 0,50€, housut 1€ ja takit 3€. Näin halvalla en myy! Mut ihmiset pihtaa... jos myisin huonokuntoista menisi paremmin kaupaksi.

juu ja kun kirpparilla pyydetään käytetystä toppahaalaristakin esim 20-40euroa, jossa saattaa olla polvissa reikää, ja kulumaa reippaasti.
mun mielestä bodeistakin on liikaa kun monet pyytää 2,50-5euroa yhdestä kappaleesta ja en puhu mistään ihan merkkituotteesta. mutta onneks on vielä jossain niitäkin ketkä myy 0,20-1euron hintaankin niitä ja hyväkuntoisia.

[QUOTE="Miranda83";23165715]juu ja kun kirpparilla pyydetään käytetystä toppahaalaristakin esim 20-40euroa, jossa saattaa olla polvissa reikää, ja kulumaa reippaasti.
mun mielestä bodeistakin on liikaa kun monet pyytää 2,50-5euroa yhdestä kappaleesta ja en puhu mistään ihan merkkituotteesta. mutta onneks on vielä jossain niitäkin ketkä myy 0,20-1euron hintaankin niitä ja hyväkuntoisia.[/QUOTE]

Mulla oli juuri äsken kirpparilla myynnissä vauvanvaatteita ja bodyt oli pääosin 1 euron ja kallein body oli 2,50, se oli vain muutaman kerran pidetty tutan body, joka oli kuin uusi ja kaupaksi meni.

Mutta viime viikolla kun kävin kirpparilla, niin siellä oli myynnissä edellisen äitiyspakkauksen makuupussi, siis se missä on sydämiä, niin 16.50. Käyttämätön se varmaan oli, mutta silti aika suolainen hinta sanoisin.

itseasiassa meillä on just samanlaiset menossa myyntiin mut ne on ihan tuliterät eli ei siis mitään naarmuja tms. Ne tais maksaa 29e uutena ja en mä kyllä aatellu pyytää ku max.10e jos sitäkää kehtaa ku ei ne oo mitkää merkkiluistimet

En mä tiedä kehtaamisesta, mutta koska kauppa käy hyvin noilla hinnoilla, niin minusta ne ovat oikeat. Ei siis ole edes sellainen hinta, missä joutuu varautumaan pidempään myyntihintaan.

Vähän kyllä mietin, että meneekö talvipuku kaupaksi 70eurolla, kun siitä puuttui yksi neppari, mutta hyvinhän se kuitenkin meni - tosin nettikirppiksellä. Huutis on sinänsä hyvä mittari, kun siellä maksetaan paras hinta, niin muualla vähän laskee hintaa niin ollaan oikeassa luokassa. Tiedän että olisi mennyt kaupaksi toki 15eurollakin, mutta en minä niin tyhmä ole. Jostain halutuista tuotteista voi pyytää hyvää hintaa ja jostain toisesta (peruspaita) en minäkään pyydä juuri mitään (1-1.5e).

Yhteistyössä