Kyllä mä tiedän, että prisma on edullisempi kauppa kuin anttila, mut pieni järkytys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin tänään prismasta muumipiparimuotteja, pakkauksessa 6 muottia (3 pientä ja 3 isoa). Nyt aloin juuri selailla tota netanttilan kuvastoa jossa otsikkona kannessa 'netissä on ale' (eikös netanttilassa ole samat hinnat kuin anttilassakin). Arvatkaas paljonko noi muotit makso prismassa ja mikä on anttilan hinta?

Jeps, näin se menee... Prisma on paljon hlavempi ku Anttila tai Cittari...

Muo ärsytti viime syksynä , kun otin Visa Electronin plussaominaisuudella... sain 3x 10e etuseteliä eli osta 30e saat 10e alennusta...

Olisin ostanut pojalle luistimet,

Prismas maksoi 59,90e
Cittarissa 59,90e( norm. 79,90)
Samat luistimet.... no alen sai vain norm. hintaisista tuotteista... just...
No eihän cittarissa oo koskaan mitään normaali hinnalla, ku kaikki maksaa 19,90(norm. 29,90) jne.. ku prismas norm. hinta on aina se Cittarin alehinta...

Jäi sit setelit käyttämättä, ja leikkasin kortin kahtia, ku ärsytti... Käytän sit vanhaa korttiani..

Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
mun ostot oli viime kuussa prismaan n400? ja bonuksia tuli reilu 12?. plussa puolella saa hikisen 5? kuukauden ostoista. siksi käyn nykyään s-kaupan puolella yleensä.

On se hurjaa ;)

Miten täällä jaksaa olla näitä prisma-vouhkaajia. Asiaa voi ajatella toisin päinkin. Cittarissa voi olla ale-hinta kortilla 19,90 joo, mutta ihan sama, kun kerran on se kortti. Prismassa taas ei saa mitään suoraa alennusta kortilla. Samasta syystä niillä on varaa maksaa enemmän bonuksia -tosin johan se kortin hankintahinta on kalliimpi.

Mekin suosittu prismaa ehdottomasti! Nyt vaan toi meidän Joensuun prisma on vähän liianki iso, meinaa jaksaa siellä kävellä ja voi vi*** jos jotain unohtaa ottaa kun on jonkun tietyn hyllyn luona ni kävelepä taas kilsa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Mä oon tiennytsenj kauan että Prisma on halvempi kuin anttila tai citari. Mutta vaate ja kenkävalikoima on cittarissa paermpi

No, niin täälläkin ennen, nyt enää vaatteet paremmat kuin Prismassa. Kenkävalikoima parani suuresti uudessa Prismassa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mun ostot oli viime kuussa prismaan n400? ja bonuksia tuli reilu 12?. plussa puolella saa hikisen 5? kuukauden ostoista. siksi käyn nykyään s-kaupan puolella yleensä.

On se hurjaa ;)

Miten täällä jaksaa olla näitä prisma-vouhkaajia. Asiaa voi ajatella toisin päinkin. Cittarissa voi olla ale-hinta kortilla 19,90 joo, mutta ihan sama, kun kerran on se kortti. Prismassa taas ei saa mitään suoraa alennusta kortilla. Samasta syystä niillä on varaa maksaa enemmän bonuksia -tosin johan se kortin hankintahinta on kalliimpi.

Juu, mutta sen kortin hinnan saa takaisin kun siitä eroaa. Samoin saa maksutapaetua ja onpahan Prismalla -15% S-etupäiviäkin suhteellisen usein, silloin ostan itse pesuaineet, pehmopaperit jne. Ja bonusta tulee paljon paremmin kuin plussalla :) Olen kyllä joskus plussa-asiakkaanakin ollut, mutta S-ryhmä vie voiton sata-nolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

On se hurjaa ;)

Juu, mutta sen kortin hinnan saa takaisin kun siitä eroaa. Samoin saa maksutapaetua ja onpahan Prismalla -15% S-etupäiviäkin suhteellisen usein, silloin ostan itse pesuaineet, pehmopaperit jne. Ja bonusta tulee paljon paremmin kuin plussalla :) Olen kyllä joskus plussa-asiakkaanakin ollut, mutta S-ryhmä vie voiton sata-nolla :)

Tähän on hyvä peesata! =)

Asiasta kolmanteen, mula on plussakortti, s-etukortti ja ykkösbonuskortti. Kaikkia käytetän ja alennukset otetaan korteilla jos niitä tarjolla on.
Silti Prisma on halvin, ainkin niissä tuotteissamitäostetaan, mutta ei maidon tai kahden takia kannata lähteä ajamaan 6 kilsaa, kun siwaan tai k-markettiin on noin 1,5-2 kilsaa

Kävin just maanantaina Anttilassa bongaamassa pihalyhdyt, ja päätin hakea ne kun ollaan eka tehty ruokaostokset. Hinta 39 euroa kipale, ja vähän kirpaisi kun tarvin kolme... Mentiin Prismaan ja tadaa- tismalleen samat pihalyhdyt 19 euroa ja jotain senttejä päälle. En oo jaksanut ennen hintojen perässä juosta, mutta nyt ajattelin aloittaa ;)

Yhteistyössä