Kyllä kirpparit on ihana keksintö :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Käytiin perjantaina ja tänään kahdessa eri paikassa. Ja voi pojat että löydettiin taas kaikkea kivaa. Vaatteita, leluja, kirjoja... enpä enää edes muista mitä kaikkea :D.

Ja se tunnelma :heart: . Sitä vaan on niin kiva kierrellä ja katsella ja ostaa jos huvittaa. Niin ja niin mahtava fiilis kun tekee jonkun oikeen löydön. Tänään just joku nainen löysi itselleen semmoisen mukin mitä on kerännyt. Maksoi 40 senttiä ja hän oli niin kertakaikkisen onnellinen löydöstään. Selvitti sitten samalla poikansa rumat viinilasit ja kaikkea muutakin :D.

Pitäis oikeesti ottaa tavaksi käydä vaikka kerran viikossa jossain :)

Musta on tullu lapsen saamisen jälkeen kans oikee kirppari-friikki. En enää raaski mitään normaalikaupasta ostaakaan, kun kirpparilta saa niin edullisesti. Itelleni oon kans löytäny vaikka mitä, esim. talvitakin, syystakin jne. ja vain murto-osalla siitä mitä maksais kaupassa. Ja osa tuotteista ihan uuden näköisiä, tuskin kertaakaan käytetty.

Kirpparit rulaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo on kiva kierrellä silloin kun pääsee yksin.

Mä olin poikien kanssa molempina päivinä ja silti oli kivaa :D. Pienempi meni rattaissa ja isompi kierteli itsekseen.

Mäkin ostan paljon helpommin kirpparilta kuin kaupasta. Siis pojallekin. Perjantaina sai paidan ja semmoisen tähystysputken. Tänään sai 3 paitaa, koripallon, kirjan, rubiikinkuution ja leffan. Kaikki maksoi yhteensä alle 30 ?, vaikka pallo, kuutio ja leffa oli vielä uusia :).

Mä olen ostanut kaiken esikoistytölle ja tuleville kaksospojille kirpparilta. Ihana fiilis kun löytää vähän käytettyä tai uudenveroistakin vaatetta pilkkahintaan! Esikoinen jaksaa istua rattailla kirppareilla kivasti, mutta parasta on jos pääsee yksin.

Kirppiksien, tavaroiden ja hintojen taso vaihtelee hirveesti kaupungista riippuen..

Kirppari on VHS kasettien valtakunta. Pojan kans joskus käydään lähikirppiksellä ostamas videoita. Kestävät pojan käsissä paremmin kun DVDeet vaikka niitäkin ostellaan.

Kaapo vhs tai dvd kun löytyis niin poika ois tosi tyytyväinen :)

Yhteistyössä