Kyllä kieltämättä harmittaa vaikka oma vikahan tää on :/ *ihan totaalisen turhaa vali valia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
jos ollaan baarissa se oon minä ketä tarjoo yms. No, kerran mulla ei ollut rahaa ja puhuttiin tarjoamisesta niin nyt multa peritään rahoja takas ja sillon kyllä sanoin että voin maksaa takas...
Ei siinä mitään mähän lupasin maksaa mutta jos mä olisin siinä sijassa että kerranki voin tarjota ni en kyllä peris takas ainakaa siltä ihmiseltä ketä aina tarjoo.. Hmh, no täytyy lopettaa tarjoaminen.. Onneksi ei oo tullu kyl nyt ryyppäiltyäkkää....

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mä olen luullut että tarjoaminen tarkoittaa että sitä ei tarvitse maksaa koskaan takaisin.

niin mut tyhmänä menee sanomaan että voin kyllä maksaa takas nii kyllä sitä peritään vaan äkkiä omat takas.. Mulle joskus tää kaveri sano että voi maksaa takas ni tein kyl heti selväks että mä tarjoan eikä siis tartte enkä huoli rahoja takas... No, sekin saa muuttua.

Phoebsi, niinhän se tarkoittaakin. Tarjoamisen on toki kohteliasta olla vastavuoroista. Ainakin meidän piireissä baarissa joku voi ostaa molemmille, toinen maksaa sisään, kolmas taksin ja yksi taas sitten tarjoaa baarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Phoebsi, niinhän se tarkoittaakin. Tarjoamisen on toki kohteliasta olla vastavuoroista. Ainakin meidän piireissä baarissa joku voi ostaa molemmille, toinen maksaa sisään, kolmas taksin ja yksi taas sitten tarjoaa baarissa.

Samoin meillä, tarjotaan takaisin =)

hmm, mä en muista koska olis menny noin :|

Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:

hmm, mä en muista koska olis menny noin :|

Elä sitten enää tarjoa, tulee tunne että käyttävät sua vaan hyväkseen.

meillä myös näin

Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
Mä olen luullut että tarjoaminen tarkoittaa että sitä ei tarvitse maksaa koskaan takaisin.

niin mut tyhmänä menee sanomaan että voin kyllä maksaa takas nii kyllä sitä peritään vaan äkkiä omat takas.. Mulle joskus tää kaveri sano että voi maksaa takas ni tein kyl heti selväks että mä tarjoan eikä siis tartte enkä huoli rahoja takas... No, sekin saa muuttua.

no jos joku pyytää mua maksamaan juomansa ja sanoo et voin maksaa takaisin,ni toki oletan et se kans maksaa ilman eri pyyntöä. Säkö oisit kehannu sit olla maksamatta niitä,jos se kaveri ei ois pyytäny rahojaan?

Yhteistyössä