Kyllä jotkut miehet tykkää ylipainoisista naisista, jopa seksuaalisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uhkea ja ylpeä siitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uhkea ja ylpeä siitä

Vieras
Liityin alastonsuomi.comin sivuille ja laitoin muutaman kuvan sinne. Ei näy kasvot ja mulla on vaatteet päällä. Kyllä on tullut monelta mieheltä kehuja ja moni haluaisi tavata.

En ole mikään järjettömän iso vaan mittani ovat 170cm ja 95kg. Mua huomattavasti isompi ystäväni on saanut paljon yhteydenottoja ja hän on tavannut seksin merkeissä jo kuusi miestä.

Naurettavaa kun tällä palstalla paasataan, että lihavat naisten kanssa on miehet vain pakolla eikä kukaan sellaisen naisen kanssa ole vapaaehtoisesti. Lihavat naiset kun palstan mielestä pakottavat miesparat olemaan heidän kanssaan peräti parisuhteessa.

Ei mun ainakaan ole tarvinnut yhtäkään miestä pakottaa seksiin tai parisuhteeseen. Ihan vapaaehtoisesti miehet ovat kanssani olleet eivätkä he itse mitään ylipainoisia ole olleet. On ollut muutama hyväkroppainenkin mies mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olisi kiva tietää kuka / millainen ei saa alastonkuviaan näyttämällä tarjouksia :snotty:

Mähän kirjoitin ettei mulla siellä ole alastonkuvia. En ole yhtäkään miestä tavannut sitä kautta livenä ja voi olla etten tapaakaan. Mähän kirjoitin myös oikeassa elämässä tapahtuneista asioista eli miehet jotka mä olen tavannut olen tavannut ihan netin ulkopuolella ja vaatteet päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olisi kiva tietää kuka / millainen nainen ei saa alastonkuviaan näyttämällä tarjouksia :snotty:

(ap:n otsikkoon kanstaa ottamatta)

Niinpä! Kyllähän ne monet äijät on vaikka heinäseipään kanssa kuhan vaan reikä löytyy.

Ei sillä etteikö uhkeat naiset vois olla seksikkäitä, mut oikeesti: kirjota ottaas "annan pillua" niin tasantarkkaan löytyy vapaaehtosia vaikka olisit ruven peitossa.

Minä palvon ylipainoisia naisia! Rehevän kurvikkaat naiset ovat mielettömän upeita, en osaisi muusta edes haaveilla:) Millähän nimimerkillä ap on AS:n sivuilla? Mieluusti kurkkaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minä palvon ylipainoisia naisia! Rehevän kurvikkaat naiset ovat mielettömän upeita, en osaisi muusta edes haaveilla:) Millähän nimimerkillä ap on AS:n sivuilla? Mieluusti kurkkaisin...

En todellakaan kerro nimimerkkiäni.

No totta hitossa jotkut miehet tykkää ylipainoisista naisista! Millaisessa tynnyrissä täytyy elää, ettei vielä aikuisiälläkään ole tajunnut, että makuja on monia?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Täh??? Justhan sä oot lisänny ittes jonnekin pällistelypalstalle ja täälläkin kirjottelet ilman vakinikkiä, miks "et todellakaan" kerro? !? Hahahahaha..

Alkuperäinen kirjoittaja höpö:

Täh??? Justhan sä oot lisänny ittes jonnekin pällistelypalstalle ja täälläkin kirjottelet ilman vakinikkiä, miks "et todellakaan" kerro? !? Hahahahaha..

En vain halua kertoa. Mun nimimerkkini siellä ei ole tämän ketjun pointti.

Miksi et kerro? Saisit sillä tavoin kovasti kävijöitä AS sivullesi + ei sinua ainakaan tätä kautta osata niihin kuviin tosielämässä yhdistää.

Ja jos joku sieltä tunnistaa ja asiasta mainitsee, niin aina voit muistuttaa että "Samat harrastukset näyttää olevan meillä molemmilla" :)

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Niinhän se menee. Vai väittääkö joku että kaikki naiset tykkäis samannäköisistä miehistä? Tokkopa vaan. Ja vaikka George Clooney onkin harvinaisen monen naisen päiväunelma, ei kaiketikaan kukaan oleta että oman miehen tarttis just siltä näyttää. Kokonaisuus ratkaisee, ei se kurvittomuus/kurvikkuus varmaankaan pelkästään.

Alkuperäinen kirjoittaja hillitön kurvi:
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Niinhän se menee. Vai väittääkö joku että kaikki naiset tykkäis samannäköisistä miehistä? Tokkopa vaan. Ja vaikka George Clooney onkin harvinaisen monen naisen päiväunelma, ei kaiketikaan kukaan oleta että oman miehen tarttis just siltä näyttää. Kokonaisuus ratkaisee, ei se kurvittomuus/kurvikkuus varmaankaan pelkästään.

Näinhän se menee. Jotkut vain tuntuvat olevan niin sokeita tämän asian kanssa ja luulevat että jos he itse pitävät jostakin tai jostakin eivät pidä niin kaikki ajattelee samalla tavalla.

Samaa mieltä olen minä :p

Alkuperäinen kirjoittaja hillitön kurvi:

Näinhän se menee. Jotkut vain tuntuvat olevan niin sokeita tämän asian kanssa ja luulevat että jos he itse pitävät jostakin tai jostakin eivät pidä niin kaikki ajattelee samalla tavalla.

Ikäkin vaikuttaa asiaan, ainakin mulla. Parikymppisenä oli hoikka ja kurvikas ja kuvittelin sen olevan maailman isoin asia että näyttää hyvältä. Nyt kun yli kymmenen vuotta on tuosta mennyt ja matkaan tarttunut tarina jos toinenki n on ulkomuodon merkitys alkanut saada oikeammat mittasuhteet =)

Mä olen käsittänyt että miehet (siis aikuiset sellaiset) mitä suurimmassa määrin ärsyyntyvät jos rouvan ainoa pakkomielle on ulkomuoto. Näin ainakin täällä maaseudun periferiassa höpistää. Toinen tykkää tikusta, toinen uhkeasta. Tärkeämpää on se että nainen on itsensä kanssa sinut eikä mongu jatkuvasti ulko-olemuksestaan. Empä minäkään miestä kestäisi jos se kaiket päivät peilistä tuijottas itteensä ja miettis vaan vikoja mitä näkyy.

Heh, keinot on näköjään monet itsetunnonkin ylläpidossa. Täälläkin näköjään joku vähän paksumpi emäntä laittaa kuviaan alastonsuomeen, jotta saisi kivoja kommentteja siellä roikkuvilta säälittäviltä nettirunkkareilta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahhaaah...:
Heh, keinot on näköjään monet itsetunnonkin ylläpidossa. Täälläkin näköjään joku vähän paksumpi emäntä laittaa kuviaan alastonsuomeen, jotta saisi kivoja kommentteja siellä roikkuvilta säälittäviltä nettirunkkareilta... :)

Se nettisivu oli yksi esimerkki. Opettele lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahhaaah...:

Se nettisivu oli yksi esimerkki. Opettele lukemaan.

Ok, no minäpä opettelen. Mitäs siellä alkup. viestissäsi lukeekaan, hmm... "Liityin alastonsuomi.comin sivuille ja laitoin muutaman kuvan sinne. " Olitko siis laittanut kuviasi jollekin toisllekin nettirunkkusaitille? Olisit sanonut, hyvä ihminen.

Nyt kun minä olen opetullut lukemaan, on sinun vuorosi tehdä jotain: laihduta.