Kyllä jos ajatus vois tappaa, ois omahoitaja aikamoista muussia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
eilen käväsin kun ei hiivakuuri tehonnu, pyytämässä et jos oma lääkäri kirjottais reseptilääkettä sen hoitamiseen ja pyysin moneen otteeseen että tabletti ja voidetta tartten kumpaakin, no mitäs löyty apteekista iltapäivällä, pelkkä depot-tabletti reseptillä. Torstaina on otettu näyte ja hiiva oli 3 plussalla eikä canesten kuuri tehonnut.

Soitin just sinne et voide unohtu kirjottaa, niin sano ettet sinä pyytänyt kuin hiivalääkettä ja rupes mulle inttään vastaan etten oo pyytäny sitä voidetta :headwall: ja kun just sen takia sinne menin et saan reseptivoidetta, kun ei canesten auta |O

Mihin ihmeeseen vois ottaa yhteyttä ja antaa palautetta epäammatimaisesta käytöksestä? nuo hoitajat on menneet koko ajan alaspäin kun on yli 40kymppisiä elämäänsä kyllästyneitä :headwall: ensin ei meinaa ees aikaakaan saada vaikka erikoislääkäri tai omalääkäri sanonu et pitää saada heti (märkäruvesta ja lääkkeiden sopimattomuudesta)

Huoh :kieh: :kieh:

Olet muuttunut aika aggressiiviseksi ja vihamieliseksi viimeisten vuosien aikana. Yleisesti sinulla taitaa olla aika paljon huolta ja stressiä, kerääntyneitä asioita. Voimia!

ei kai se omahoitaja voi kirjoittaa reseptiä? pyydä lääkärille aika ja pyydä suun kautta otettava lääke, ainakin mulla auttoi paremmin kuin nuo ulkoisesti laitettavat

:hug: Kaikille sattuu virheitä joskus, en tuosta nyt valitusta lähtisi tekemään.Että yli nelikymppisiä elämäänsä kyllästyneitä...onpas ikävästi kirjoitettu.Mitenkäs he niitä aikoja antavat jos on täyttä, vaikka miten pitäisi saada heti aika, mutta jos ei ole, niin ei ole.Samanlaista on muuallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kai se omahoitaja voi kirjoittaa reseptiä? pyydä lääkärille aika ja pyydä suun kautta otettava lääke, ainakin mulla auttoi paremmin kuin nuo ulkoisesti laitettavat

mä olen raskaana niin en voi syödä suun kautta otettavia, mulla on välillä ollut jopa kroonista hiivaa niin osaan pyytää oikeat lääkkeet kyllä, muttä tää että meillä on sijaisia sijaisten perään jotka ovat tietävinään paremmin kuin minä mitä/mikä minulle sopii, ärsyttää!

Ja ihan sillä pyydän hoitaja kautta kun nuo ajat ovat tiukassa ja oireet tiedän
ja torstaina on näytteet otettu ja lääkäri on todella tuttu ja tietää miun asiat.

Maine Coon: siellä on aina niitä väliaikoja, jos tarttee päivystyskäyntiä tai sitten antaa päikkäriin aika, tiedän kyllä koska ensimmäinen hoitaja, joka nyt jäi eläkkeelle, antoi niitä aikoja jos niitä tartti. Siinä oli ihana hoitaja, nyt on sijaisia sijaisten perään |O eikä tää ole eka kerta kun tuo hoitaja sössii asiat |O

Depotin kanssa ei tarvi voidettaa, auttaa ilmankin ja sitä canesten- voidetta voi käyttää ensihätään, jos ihan pakko on jotain laittaa. Depotin kanssa kun ei mielellään määrätä yhtäaikaa mitään, kun on itsessään jo niin vahvaa.

Mutta ei se kyllä asiallista ole, jos ei asiaa sinulle selitetä vaan vieritetään vain sinun niskoillesi tai intetään. Syö se lääke ja anna olla, pääset itse vähemmällä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Depotin kanssa ei tarvi voidettaa, auttaa ilmankin ja sitä canesten- voidetta voi käyttää ensihätään, jos ihan pakko on jotain laittaa. Depotin kanssa kun ei mielellään määrätä yhtäaikaa mitään, kun on itsessään jo niin vahvaa.

Mutta ei se kyllä asiallista ole, jos ei asiaa sinulle selitetä vaan vieritetään vain sinun niskoillesi tai intetään. Syö se lääke ja anna olla, pääset itse vähemmällä.

itse tiiän että eipä se kuule auta tuohon ulkosynnyttimien tulehukseen se emättimeen laitettava tabu, enkä sitä syömäänkään kyllä kehtaa ruveta kun se on emättimeen :o
Kuten sanoin, tiedän itse mitä tartten et saan tän pois, kun ollut jopa kroonista tää välillä :headwall:

Ja se canestenin lääkeaine ei auta

Arvon rouvat,

Kaikki kenellä on joskus ollut kunnon hiiva päällä muutaman päivän ajan ymmärtävän ap:n tuohtumuksen :D
Ja samasta syystä minä en ole jaksanut tapella meidän tk:n kanssa vaan varannut ajan yksityiselle gynelle :ashamed:

Julkkarilta pitää vaatia palvelua. Ilkeydellä asiat eivät etene. Olen ollut asiakaspalvelussa 15v töissä. Vmäisten ihmisten eteen tekee sen mikä on pakko. Asiallisten ja niiden kenellä on hätä kaikkensa.

Eli: ehdotan, että soitat ylillääkärille, itkeä tirautat jos onnistuu, ja kerrot että tuli todella voimaton ja paha mieli kun yrittämällä ei saa viestiä läpi.

Toivottavasti et itse ikinä tee yhtään pientäkään virhettä työssä tai missään jos oot sen vuoksi valmis tappamaan jonkun toisen. Uskomaton olet. sun kaltaisilta pitäisi evätä kaikki julkiset palvelut, olet sairas.

40kymppisiä elämäänsä kyllästyneitä

Tuo iski silmään tuolta.
Miksi kuvittelet asian olevan noin??

no en tiedä ovatko elämäänsä vai työhönsä kyllästyneitä, mutta aina ollaan naama mutrulla, hyvä että tervehditään edes ja potilasta ei kuunnella

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:

Tuo iski silmään tuolta.

no en tiedä ovatko elämäänsä vai työhönsä kyllästyneitä, mutta aina ollaan naama mutrulla, hyvä että tervehditään edes ja potilasta ei kuunnella

eiköhän kaikilla ole joskus naama mutrulla :D

Tuo iski silmään tuolta.

Sullakin tuntuu olevan naama nutturalla....
Itse olen yli nelikymppinen ja teen lasten kanssa töissä ja mulla ei todellakaan ole naama nutturalla töissä.
Ehkä se oli vaan tuo asenteesi joka saa kaikkien naamat kääntymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

Tuo iski silmään tuolta.

eiköhän kaikilla ole joskus naama mutrulla :D

ai joskus??? tuus käymään tuolla meidän tk:ssa niin näkisit et niin on joka päivä, ihan sama mihin aikaan menee. On nimittäin välillä joutunut käymään päivittäin siellä useammankin kerran

Yhteistyössä