V
vieras
Vieras
Mieheni on somali ja meillä on kaksi ihanaa lasta. 4-vuotias esikoinen on todella vaalea, ruskeat hiukset,ruskeat silmät,asteen kaksi minua tummempi iholtaan,aivan päivastanen kun mieheni. Huomenna 3kk täyttävä tyttäremme taas on lähes yhtä tumma kuin mieheni afrokiharoineen kaikkineen. (terve vaan tutut...
)
Monesti ihmiset tulleet kysymään mistä MAISTA lasteni isäT ovat kotoisin? Tai onko heillä eri isä. Ymmärränhän minä,mutta se loukkaa silti,etenkin jos mieheni on paikalla. Tänään kaupassa tuli joku tuntematon mummo kurkkimaan vaunuihin ja ihasteli et ompas söpö,mistä maasta on adoptoitu
kun sanoin että ihan oma on,kysyi etä ai no mistäs maasta isä on, vastasin ja sitten hän alkoi jutella pojalleni ja kysyi että mistäs maasta se sinun isi sitten on? poika siinä ihan ihmeissään...
anteeks,oli vaan niin pinna tiukilla et piti purkaa. älkää hyvät ihmiset menkö kyselemään tyhmiä, asiat ei aina ole sitä miltä näyttää..
Löytyykö täältä "kohtalotoveria" jolla eriväriset saman isän lapset joita jaksetaan ihmetellä?
Monesti ihmiset tulleet kysymään mistä MAISTA lasteni isäT ovat kotoisin? Tai onko heillä eri isä. Ymmärränhän minä,mutta se loukkaa silti,etenkin jos mieheni on paikalla. Tänään kaupassa tuli joku tuntematon mummo kurkkimaan vaunuihin ja ihasteli et ompas söpö,mistä maasta on adoptoitu
anteeks,oli vaan niin pinna tiukilla et piti purkaa. älkää hyvät ihmiset menkö kyselemään tyhmiä, asiat ei aina ole sitä miltä näyttää..
Löytyykö täältä "kohtalotoveria" jolla eriväriset saman isän lapset joita jaksetaan ihmetellä?