kyllä ihmetyttää *rehtorista ja koulusta jupinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasko

Vieras
tuossa lasten kanssa juteltiin koulusta ja täytyy sanoa et oon aika monttu auki :o sinne vaihtui jokunen vuosi sitten rehtori ja täytyy sanoa et omatki kokemukset saa jäätävän pitkän miinuksen.
Rehtori mm haukkuu lasta paskaksi ja paskan jauhajaksi,yhä repäsee kädestä ja kieltää kotona laitetut vaatteet, kiusaamiseen ei puuutu vaan vastuu siirtyy opettajille ja opettaja kenen kans me yritettiin selvitä liki itki aikanaan mulle kun oli niin voimaton ja tapauksen jälkeen erosikin ja vaihtoi toiseen kouluun...jos ei rehtori niin opettajat saarnaa jo lasten vaatteiden väreistä ym ...
kysyin miksi ei lapsi sanonu kotona tuosta rehtorin haukkumisesta koska mun mielestä se ei kyl ihan normia ole vaikka kuin olisi kyseessä vilkas lapsi jne..
eipä ois asia jääny tähän jos ois ollu kyse omasta

tuo riuhtasu,saarnaamiset vaatteiden väreistä jne on tapahtunu omille muksuille ja monelta muulta äidiltä olen myös kuullut kaikkea..oon antanu asioiden olla mut nyt alkaa harmittaa =/ vai reagoinko jotenki yli? kun tuntuu et kaikki jatkuu ja pahenee jos ei edes rehtori osaa olla asiallinen..

silloin kun oli muitakin ongelmia ja yritetään saada lasta innostumaan koulusta ym kaikenlaisten asioiden jälkeen PYYSIN rehtoria soittamaan miten asiat etenee ja tämä LUPASI,mutta vuosi on kulunu ,ylikin eikä ole tullut yhtään soittoa.. itse olen saanu perään soitella,tivata jopa miksi ei ole kuulunu mutta siihenki saan vaan kiertelyä vastaukseksi...
taidan tosiaan laitella postia asiasta,asialinja yritettävä pitää siinäkin

Yhteistyössä