Kyllä huomaa miten eri maailmoista täällä on ihmisiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kieltämättä olin tyrmistynyt, kun kerran avauduin elämästäni ja sain vain aikaiseksi ketjun, missä epäiltiin provoksi. Se tuntui aika kurjalta. Ja alkuun en oikein edes käsittänyt, miksi mun epäiltiin valehdelleen.
Mutta olihan siinä myös opetus, jos todella haluaa käsitellä asiaa, pitää löytää joku toinen keino, kuin täällä tai yleensäkään netissä kirjoittelu.

Aivan. Ihan sama on jos täällä kirjoittaa jotain positiivista ja mukavaa niin ei suvaita.
Täällä pitää rääpiä ja läykyttää, valittaa, haukkua miestä, lasta ja anoppia.

Kieltämättä olin tyrmistynyt, kun kerran avauduin elämästäni ja sain vain aikaiseksi ketjun, missä epäiltiin provoksi. Se tuntui aika kurjalta. Ja alkuun en oikein edes käsittänyt, miksi mun epäiltiin valehdelleen.
Mutta olihan siinä myös opetus, jos todella haluaa käsitellä asiaa, pitää löytää joku toinen keino, kuin täällä tai yleensäkään netissä kirjoittelu.

Se tuntuu tosi pahalta, jos jollain on oikeasti joku ihan kamala tilanne päällä ja tänne kirjoittaminen on viimeinen oljenkorsi ja sitten huudellaan provoa. Ratkaisu siihen on minusta se, että ne jotka uskovat aloituksen (tai ovat muuten fiksuja ihmisiä) eivät lähde mukaan provohuuteluihin eikä keskusteluun siitä onko kyseessä provo vai ei. Muutenkin asiattomat kommentit olisi parasta aina vaieta kuoliaaksi, sellainen harmittaa taatusti törkypöppyilijöitä enemmän kuin mikään väittely:)