Kyllä huomaa, että on kesä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Minä oon ärsyyntynyt ja ahdistunut aamusta iltaan. Illalla kun alkaa viilentyä, alkaa mielikin rauhoittua. Tulisi nyt se ihana, ihana talvi... Inhoan tätä nihkeyttä, hikoilua, valoisuutta, kuumuutta, ötököitä.

Minkä ihmeen takia kesän pitää olla niin pitkä ja kuuma? Ja talvi taas lauha ja lyhyt. :headwall: *vali vali vali* |O

kuuma??? siis kuuma??? ai niin jooo... sie asutki sielläpäin missä tällä hetkellä on kuumaa... tuu tänne, täällä on noin 15 astetta ja sateenuhka kokoajan... :kieh:

Mä kärsin kanssa. Täällä lämpimän, kostean, pläsähtänyt ilma. Päätä särkee ja olen hikinen ja kiukkuinen kuin ampiainen. Lämmintä on 25, jossain jyrisee ukkonen. Onneksi pääsen kohta ilmastoituun autoon moneksi tunniksi istumaan.

no voih! minusta eilen ja tänään kotkassa juuri sopivaa kesäsäätä. muuten oli jo ahdistavan kylmää. suosittelen sinulle mahdollisimman viileitä kesävaatteita, ei mitään keinokuituja vaan pellavaa ja puuvillaa.

Joka vuonna ollut ihan liian pitkä ja kuuma kesä. Piristyksenä onneksi välillä sadetta. Nyynä, tällä hetkellä FMI sanoo 19,2ºC. Parvekkeen mittari (ei suorassa auringonpaisteessa) näyttää 27... Sisällä tukahduttavan kuuma.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
no voih! minusta eilen ja tänään kotkassa juuri sopivaa kesäsäätä. muuten oli jo ahdistavan kylmää. suosittelen sinulle mahdollisimman viileitä kesävaatteita, ei mitään keinokuituja vaan pellavaa ja puuvillaa.

Olet nyt Kotkassa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joka vuonna ollut ihan liian pitkä ja kuuma kesä. Piristyksenä onneksi välillä sadetta. Nyynä, tällä hetkellä FMI sanoo 19,2ºC. Parvekkeen mittari (ei suorassa auringonpaisteessa) näyttää 27... Sisällä tukahduttavan kuuma.

huh! joo.... kuuma on varmasti...

onneks on kotona ilmastointilaite.... *helteitä ootellessa*

täälläkin yks kesän inhooja |O inhoon kesässä IHAN kaikkee!! ois mieluummin -25 ni ois miljoona kertaa kivempi! kyllä huomaa et hermoja kiristää pieninki asia taas.. ja talvella saa tunkee päällesä ni ei tartte aina miettii et mitä sitä tänään pukis ku ei voi vaan tunkee toppatakkii ja villapaitaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Olet nyt Kotkassa? :)

juu, ollut jo kaksi viikkoa. ihan mukavaa

Vituttaa kun on satanut joka ikinen päivä sitten toukokuun 31 pv. Jatkuvasti tuulee ja on harmaata. Tää mikään kesä ole, syksy tämä on perskele.. Missä se aurinko ja helle on |O tai yötön yö, yhtä mustaa koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vituttaa kun on satanut joka ikinen päivä sitten toukokuun 31 pv. Jatkuvasti tuulee ja on harmaata. Tää mikään kesä ole, syksy tämä on perskele.. Missä se aurinko ja helle on |O tai yötön yö, yhtä mustaa koko ajan.

Samaa voisin sanoa... Eilen jopa aurinko paistoi, illalla taas satoi.
Ja kesäkuussa ainakin täällä päin tuli ennätysmäärä vettä, tän päivän lehden mukaan.
Ja tälläkin hetkellä sataa :(

Eipä tarvinnut kuin tyhjentää ja täyttää pyykkikone, laittaa pyykit kuivumaan ja vähän imuroida ja paita liimaantui ihoon. Täytyypä käväistä jääkylmässä pikasuihkussa. ->

Minusta ne toukokuun ja kesäkuun alun helteet riittivät tyydyttämään lämmön tarpeeni! Nyt cvoisi tulla jo kinoksittain puhdasta, valkoista lunta!

Minä ihmettelen mitä ihmiset narisee. Touko-kesäkuussa oli mielettömät helteet ja useita viikkoja. Viime kesänä ei ollut senkään vertaa. Minä olen tyytyväinen jo siihen!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minusta ne toukokuun ja kesäkuun alun helteet riittivät tyydyttämään lämmön tarpeeni! Nyt cvoisi tulla jo kinoksittain puhdasta, valkoista lunta!

Minä ihmettelen mitä ihmiset narisee. Touko-kesäkuussa oli mielettömät helteet ja useita viikkoja. Viime kesänä ei ollut senkään vertaa. Minä olen tyytyväinen jo siihen!

Jaa ei täällä vain ollut. Toukokuun alussa tuuli niin kuin tuulikoneessa ja satoi vettä, toukokuun viimeisellä viikolla sentään paistoi aurinko mutta lämmintä oli +17 ja tuuli. Sen jälkeen aurinko ei olekkaan paistanut saati lämpö noussut yli +19, vettä on satanut niin paljon että kukat on mädäntynyt pelkkeihin ja niiden juuret on kuollu. Nytkin sataa ja sataa.. Nari nari..