Kyllä eilen otti päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missu

Vieras
Pojat (7ja 8v)tulivat isänsä luota viikonlopun vietosta älyttömän väsyneinä ja samoissa vaatteissa kun perjantaina menivät. Ei ollu käyny suihkussakaan. Siis yök! Kotona sit samantien suihkuun, iltapalalle ja nukkumaan. En sit ottanut heidän isään mitään yhteyttä mut seuraavan kerran kun vien pojat niin asiasta kyllä mainitsen...Siellä on myös "äitipuoli" ja hänen lapsensa niin luulisi että perusasiat olisi kunnossa.

Koitas puhua myös pojillesi että osaavat mennä/tahtoa pesulle itsenäisesti ja samalla vaihtaisivat myös vaatteet. Ja voihan sitä tietty isällekki sanoa että josko vaikka la olis pesupäivä..!

Luulis et "äitipuoli" pitäis lasten puhtaudesta huolta??? välillä ei vaan välitetä, monko puhtaita vai likaisia ja varsinkin omat pidetään puhtaina, mut toisista ei välitetä... joo paras on et sanot isälle, et lapset PITÄÄ pestä...

Tottakai olen pojille puhunut mutta mun mielestä vastuu on aikuisella. Pojathan vois olla vaikka viikon käymättä suihkussa. Kuulemma "äitipuolen" lapset kulkevat parhaissa mahdollisissa vaatteissa(kaverilta olen kuullut) ja niistä kyllä huolehditaan. Tekis mieli soittaa kyl exälle mut taidan malttaa seuraavaan kertaan eli parin viikon päähän.

Yhteistyössä