ok on varmaan jo ollutkin.. käynpä kattomassa..Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Luuletko, ettei topikkeja ole jo ollut asiasta, varsinkin nettimaailmassa vanhasta asiasta? Vinkkinä, et haulla haet, nii käyt siellä jättämässä kommentin
Samaa mieltä. enpäs tätäkään ollut nähnyt..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä luulen, et sil ei oo lääkitys ihan kunnos :|
ja aika hyvin sai vedettyä hitlerin mukaan... ja ruotsi hiipuva yhteiskunta missä ei ole muuta kuin pakolasisia...Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Samaa mieltä. enpäs tätäkään ollut nähnyt..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä luulen, et sil ei oo lääkitys ihan kunnos :|
"tarhassa on aina korvat kipeenä, jossei melusta, niin sitten korvatulehduksesta"..
Juu en mäkään kattonut, kun vajaa 5min.. Alkoi kans ärsyttää sen hyökkäävä asenne, silmät oikeen kiilu suurina kun se selitti... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Mä yritin katsoa, mutten pystynyt kuin pari minuuttia. Alkoi NIIN paljon harmittaa kun tuollainen ihminen oli valittu kotihoidon puolesta puhumaan.
Hitler-korttihan tunnetusti vedetään esiin siinä vaiheessa, kun ei osata enää muuta sanoa.. Ja viimeistään siinä vaiheessa karisee keskustelijan viimeinenkin uskottavuus. Vaan eipä taida tuo kyseinen naikkonen sitä tietää.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:ja aika hyvin sai vedettyä hitlerin mukaan...
joo olihan se lapsen puolella, mut ei ajatellu mitä sammakkoja päästeli suustaan! Eikä ainakaan ajatellu lapsen parasta nokkaansa pitemmälle..Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kerrankin ÄITI joka oikeesti oli lapsen puolella!
Miettikääpä tuota ohjelman nimeä,TYYNYSOTA,eikös siinä olekkin tarkoitus "taistella"ja toi nainen voitti sen 100-0.
Ei se minustakaan ole fiksua käytöstä, vaik kuin olis tarkotus väitellä... et haukutaan väittelevä osapuoli!!Alkuperäinen kirjoittaja joku:joo olihan se lapsen puolella, mut ei ajatellu mitä sammakkoja päästeli suustaan! Eikä ainakaan ajatellu lapsen parasta nokkaansa pitemmälle..Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kerrankin ÄITI joka oikeesti oli lapsen puolella!
Miettikääpä tuota ohjelman nimeä,TYYNYSOTA,eikös siinä olekkin tarkoitus "taistella"ja toi nainen voitti sen 100-0.
mietin kuule ihan samaa..Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Onko tuo siis "se" Niina Mikkonen siis Timo T.A Mikkosen vaimo?
Samaa mieltä... ja kehtas vielä sanoa, että häntä on kehuttu sosiaalisesti taitavaksi...Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Olihan se selkeesti lapsen puolella joo, mutta niin olis se "tohtoriksi väitellytkin".
Toi kotiäitikö sosiaalinen? Saanen nauraa. Pelottava naakka :$ Menis päiväkotiin opettelemaan käytöstapoja ja vuoron odottamista. Sääliksi kävi sitä miestä kun se yritti asiallisesti tuoda oman kantansa esiin väheksymättä kotiäitejä. Ja se kotiäiti käyttäyty niin kuin se "tohtoriksi väitellyt" olis kaiken pahan alku ja juuri.
Juuri se.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mietin kuule ihan samaa..Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Onko tuo siis "se" Niina Mikkonen siis Timo T.A Mikkosen vaimo?