Kyl meni nainen mokaamaan itensä

TÄYSIN huonolla käytöksellään!
En ota kantaa itse asiaan.. mut ei tuo edes osannu perustella omaa vastaustaan..
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657
katsokaa jostain 12min eteenpäni..

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä luulen, et sil ei oo lääkitys ihan kunnos :|
Samaa mieltä. enpäs tätäkään ollut nähnyt.. :LOL:

"tarhassa on aina korvat kipeenä, jossei melusta, niin sitten korvatulehduksesta".. :LOL: :LOL:
ja aika hyvin sai vedettyä hitlerin mukaan... ja ruotsi hiipuva yhteiskunta missä ei ole muuta kuin pakolasisia...
ps. en keksinyt millä hakusanalla olisin vanhat keskustelut kaivanu esiin.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Mä yritin katsoa, mutten pystynyt kuin pari minuuttia. Alkoi NIIN paljon harmittaa kun tuollainen ihminen oli valittu kotihoidon puolesta puhumaan.
Juu en mäkään kattonut, kun vajaa 5min.. Alkoi kans ärsyttää sen hyökkäävä asenne, silmät oikeen kiilu suurina kun se selitti... :headwall:

joku
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kerrankin ÄITI joka oikeesti oli lapsen puolella!

Miettikääpä tuota ohjelman nimeä,TYYNYSOTA,eikös siinä olekkin tarkoitus "taistella"ja toi nainen voitti sen 100-0.
joo olihan se lapsen puolella, mut ei ajatellu mitä sammakkoja päästeli suustaan! Eikä ainakaan ajatellu lapsen parasta nokkaansa pitemmälle..

Olihan se selkeesti lapsen puolella joo, mutta niin olis se "tohtoriksi väitellytkin".
Toi kotiäitikö sosiaalinen? Saanen nauraa. Pelottava naakka :$ Menis päiväkotiin opettelemaan käytöstapoja ja vuoron odottamista. Sääliksi kävi sitä miestä kun se yritti asiallisesti tuoda oman kantansa esiin väheksymättä kotiäitejä. Ja se kotiäiti käyttäyty niin kuin se "tohtoriksi väitellyt" olis kaiken pahan alku ja juuri.

no
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kerrankin ÄITI joka oikeesti oli lapsen puolella!

Miettikääpä tuota ohjelman nimeä,TYYNYSOTA,eikös siinä olekkin tarkoitus "taistella"ja toi nainen voitti sen 100-0.
joo olihan se lapsen puolella, mut ei ajatellu mitä sammakkoja päästeli suustaan! Eikä ainakaan ajatellu lapsen parasta nokkaansa pitemmälle..
Ei se minustakaan ole fiksua käytöstä, vaik kuin olis tarkotus väitellä... et haukutaan väittelevä osapuoli!!

??
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Olihan se selkeesti lapsen puolella joo, mutta niin olis se "tohtoriksi väitellytkin".
Toi kotiäitikö sosiaalinen? Saanen nauraa. Pelottava naakka :$ Menis päiväkotiin opettelemaan käytöstapoja ja vuoron odottamista. Sääliksi kävi sitä miestä kun se yritti asiallisesti tuoda oman kantansa esiin väheksymättä kotiäitejä. Ja se kotiäiti käyttäyty niin kuin se "tohtoriksi väitellyt" olis kaiken pahan alku ja juuri.
Samaa mieltä... ja kehtas vielä sanoa, että häntä on kehuttu sosiaalisesti taitavaksi...

Ihminen joka keskustelussa sanoo väliin "höpö höpö" tarkoittaen toisen mielipidettä on jo aika heikoilla.. Jäi vaivaamaan, että mitenköhän tuo ihminen pärjäisi työyhteisössä?

Miks tuo nainen koko ajan puhuu päälle ja haukkuu vielä vastapuolen..?

Yhteistyössä