Kyhmy rinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!

Vieras
Onko jollain ollut rinnassa kyhmyä/ todettu sitten kasvain? Minulla tuntuu vasemman rinnan yläosassa ihon alla liikkuva palleroinen, toisella puolella ei ole. Rinnan yläosa on myös ollut arka n viikon verran. Pitäisikö huolestua, vai voiko kyseessä olla vain jokin rasvapallero? Pelottaa...

olla kystakin. meneppä käymään lääkärissä, kun se on mahdotonta näin näkemättä ja tuntematta ja tutkimatta sanoa mikä on. toivotaan, ettei mitään vakavaa.

minulla oli kanssa patti rinnassa -02.säikähdin kovasti,kun tuona aikana vävypoikani äiti sairasti rintasyöpää.menehtyikin 2v sairastuttuaan.
menin lääkärille lääkäri sanoi että on hyvä asia että patti liikkuu.no heti seuraavana päivänä mammografiaan, ja siellä kun tissi meni lätyksi pattikin puhkesi.mutta tunne oli kamala kun luulin saaneen syövän.sinuna kyllä menisin heti lääkäriin .koskaan ei tiedä mitä on.minulla 0n 3 tuttua rintasyöpään kuollut.kyllä itekkin välillä pelkää jos vaikka saisin.ja mulla rinnan alaosa kipeä 2 viikkoa ennen menkkoja.jospa sullakin on niin.

Ehdottomasti lääkäriin pian! Saat mielenrauhan, jos se on hyvänlaatuinen (mikä on todennäköisintä ) tai jos kyseessä on pahanlaatuinen kasvain, sitä pienemmillä toimenpiteillä siitä päästään, mitä aikaisemmin se poistetaan. Hyvälaatuiset kyhmyt rinnoissa ovat yllättävän yleisiä!

Kiitos vastauksista, taidan varailla aikaa lääkäriin, tosiaan jo ihan oman mielenterveytenikin takia. Mitähän mammografia maksaa yksityisellä? Vai laittaako lääkäri automaattisesti siihen todettuaan kyhmyn?

Alkuperäinen kirjoittaja Apua!:
Kiitos vastauksista, taidan varailla aikaa lääkäriin, tosiaan jo ihan oman mielenterveytenikin takia. Mitähän mammografia maksaa yksityisellä? Vai laittaako lääkäri automaattisesti siihen todettuaan kyhmyn?

saat lähetteen heti lääkäriltä jos tarvetta

Alkuperäinen kirjoittaja Apua!:

Mua ei lähetetty mammografiaan ollenkaan, otettiin vaan semmonen ohutneulanäyte. Se lääkäri sano heti et ei näytä vaaralliselta.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä