Kuvittelenko

  • Viestiketjun aloittaja Olenko vai
  • Ensimmäinen viesti
Olenko vai
Hei! Onko muilla kokemuksia? Mulla kierron pituus 27 vrk ja viimeksi oli oudot kk,alkoi 8 päivä ja jo parin päivän päästä loppui,kun normaalisti vuotaa melkein viikon. N viikko ennen kk mulla oli todella väsynyt olo,ja korvissa soi. Nyt on ollut väsymystä vielä aika paljon ja vähän sellainen huono olo ja vilu on aamuisin. Mulla on vauvakuume,voiko tällaisia oireita esim. Tulla jos oikein kovasti vauvaa haluaa. Olisi kiva jos joku voisi vastata.
 
Tyttö80
Heippa,

kyllä tosiaankin kovasti toivomalla saa itselleen vaikka millaisia oireita (kertoo kokemuksesta). Toisaalta voi myös olla, että olet raskaana ja menkat tulivat sen vuoksi tavallista niukempina. Kovin suuria toiveita en kuitenkaan elättelisi... Tee testi niin saat mielenrauhan, ei ne niin paljon maksa. Itsekin olen tehnyt monta turhaa testiä, mutta myös yhden plussan aikanaan :).

Tsemppiä jatkoon...
 
Manta
Hei! Täällä samanlainen tapaus. Oireita on jonkin verran. Huimaa, korvat soi, alavatsa aran tuntuinen,samoin selkä,väsyttää ja vielä kerran väsyttää:mulla kans ollu kk yleensä tosi tarkat ja määrä vakio mutta viimeksi kuin sulla,kesti vain pari päivää ja niukempi oli vuoto:vauva olisi kyllä iloinen asia,mutta tuntuu että Kuvittelenko vain. Täällä nyt jännitys päällä,että ollako vai ei. Ajattelin että pitäiskö odottaa helmikuun alkuun,kun silloin alkaisi seuraavat kk,kun jotenkin pelottaa että jos en olekaan raskaana,niin olisi pettymys.
 
Minttu
Se on ihan totta että kun vauvaa kovasti toivoo, niin alkaa ilmaantumaan vaikka mitä oireita. Itselläni myös on yleensä runsaat kuukautiset, mutta muutaman kerran nyt on kuukautiset kestäneet vain päivän tai kaksi... Samoin alavatsassa outoja vihlomisia, etovaa oloa ja kauheaa turvotusta ja väsymystä.. Olin jo varma että nyt on tärpännyt. Sitten oli vaihe että joku herkku maistui oudolta tai että omasta mielestäni kaikki hajut tuntuivat kauhean voimakkailta. Lisäksi nännit aristivat ja yöllä heräsin pari kertaa siihen että nännit olivat kivikovat ja arat... Siis nämä kaikki oireet varmasti vaan siksi että vauvaa toivoo niin kovasti ja ehkä silläkin on jotain vaikutusta hormoneihin kun lopetti e-pillereiden syönnin (olin syöny 12vuotta) ... Täytyisi nyt vaan yrittää ajatella jotain muuta kun pelkkää vauva-asiaa, mutta minkäs sille tekee kun se päässä pyörii joka päivä. Ja pettymys on tietysti ihan hirveä kun menkat alkavat kuitenkin.
 

Yhteistyössä