kuvittelenko olevani raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaliini

Vieras
kun on vähän etovaa oloa ollut,menkat pitäisi alkaa 7 päivän päästä eli tasan viikon päästä.
rinnat olleet vähän hellät mutta ne nyt on muutenkin usein oudot :D
ja yksi päivä tunsin semmosen vihlaisun alamahassa.

kaksi lasta on jo.
enkä toivoisi kyllä nyt kolmatta.
kaksi kertaa olen ollut yhdynnässä missä mies on vetänyt ennen kun on tullut niin sen pois emättimestä.

vai kuvittelenko vain..en tiedä.oon tulossa hulluksi.
en viitsis raskaustestiä ostaa..

miks et viitsi testiä ostaa...?sillähän se selviää. Oottele nyt ainakin niitten menkkojen alkamispvään asti, ja jos ei ala niin tee testi niin ei tarvi arvuutella.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliini:
kun on vähän etovaa oloa ollut,menkat pitäisi alkaa 7 päivän päästä eli tasan viikon päästä.
rinnat olleet vähän hellät mutta ne nyt on muutenkin usein oudot :D
ja yksi päivä tunsin semmosen vihlaisun alamahassa.

kaksi lasta on jo.
enkä toivoisi kyllä nyt kolmatta.
kaksi kertaa olen ollut yhdynnässä missä mies on vetänyt ennen kun on tullut niin sen pois emättimestä.

vai kuvittelenko vain..en tiedä.oon tulossa hulluksi.
en viitsis raskaustestiä ostaa..

Tuskimpa se pahoinvointi vielä tossa vaiheessa lakaa vaivata. Tissit kyllä mulla oli jo monta päivää ennen menkkojan oletettua alkua kipeet molemmissa raskauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet niin vastuuton, että toivottavasti kuvittelet!

no jos ei vaikka tarvitse koko ajan ehkäisyä niin miksi sitä syödä pillereitä?
jos on sinkku ja pari kertaa vuodessa vaikkapa saa munaa :D

tai miksei tietysti sitten kortsua käytetä.

ei kai toi nyt vastuutonta jos toivoo lasta ja on parisuhteessa haloo..mut kikkailu tuntemattoman kans tollai olisi vastuutonta...kaikenlaista täällä kuuleekin

Jos vaikka niitä menkkoja oottelet ennenku teet johtopäätöksiä, nuo oireet voi olla ihan ovista tai sit sun mielikuvitusta...Ja suosittelen sitä kumia josse mukuloita halua..

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

ei kai toi nyt vastuutonta jos toivoo lasta ja on parisuhteessa haloo..mut kikkailu tuntemattoman kans tollai olisi vastuutonta...kaikenlaista täällä kuuleekin

Öööö.. ap sanoi, ettei toivo lasta ja "ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä. Että jonkinmoista vastuuttomuutta mun mielestä.