Kuvitellaas, et me mennää kesäloman viettoo Ähtärin suntaa, nii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Eikös Powerpark ole siitä noin sadan kilometrin päässä.Tuleeko jo liian kauas.

Ai ois vai, minnepäin satakilsaa ? Ja ei se varmaan liian kaukana oo, ku on ihan avoinna viel reittisuunnitelmat... Kunhan ny vaa ykspäivä kekattiin, et tänävuonna voiskin lähtee sinne suuntaan ihmettelemään. :)

Ei mulla ainakaan tule muuta mieleen. Ollaan kans tehty monesti se reissu, et eläinpuistoon ja kauppoihin ja ainakin se on ihan kivasti riittäny lapsille ja onhan siinä samalle pävälle itellekin kävelemistä ihan riittävästi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Eikös Powerpark ole siitä noin sadan kilometrin päässä.Tuleeko jo liian kauas.

Ai ois vai, minnepäin satakilsaa ? Ja ei se varmaan liian kaukana oo, ku on ihan avoinna viel reittisuunnitelmat... Kunhan ny vaa ykspäivä kekattiin, et tänävuonna voiskin lähtee sinne suuntaan ihmettelemään. :)

En oikeen itsekään tiedä...Isäntä varasi meille pari päivää Härmän kuntokeskuksesta ja siinä mainoksessa sanottiin maininta lähialueen huvituksista. Powerpark 10 km, Wasalandia 65 km ja Ähtärin eläinpuisto 110 km.Tämä Härman kuntokeskus on Ylihärmässä.

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Power parkkiin pääseen melko suoraa reittiä. Ähtäri - Kuortane - Lapua - Kauhava - Alahärmä ja powerpark.
Tosta puuttuu pikkupaikat ylihärmä ja töysä.. niitä en maininnu tähän.

Kiitti... Vähä jo ittekkin tsekkasin reittii netist, mut tosiaan ku johkuu huvipuistookin tekis mieli, nii toi tietty vois olla yks vaihtoehto tai sitte Särkänniemee... Onkos tuo eläinpuisto ihan näkemisen arvonen ? :D

Me käytiin alkukesästä viimeksi. me tehdään joka vuotinen reissu, kun täältä meiltä on sen verran lyhyt. siellä oli keväällä tosi paljon eläinvauvoja ja niistä ainakin meillä lapset tykkäs :)
Mutta siellä oli jotain remonttia, mutta luulen kyllä , että se on jo tehty, kun käytiin niin aikasin kesäkuun alussa. Siellä on pääasias metsän eläimiä ja vähän muutakin. Kyllä mä ainakin suosittelen, jos pienten lasten kanssa lähtee :)
Nettisivuilta on ainakin ennen nähnyt mitä eläimiä siellä on.

Yhteistyössä