kuvia kotoa- ketju taas pystyyn!

Aries 78
http://saloset.kuvat.fi/kuvat/Asunto/
Lastenhuoneeseen teetätin Cars verhot. yh-opsikelija isänä ei ole varaa sisustaa paremmin. kaksi taulua ja yhden hyllyn olen ostanut noiden kuvien jälkeen olohuoneeseen. Ja tv-tason ostin uuden..
Omaa huonetta en kuvannut, mutta siellä on mustahopeinen 120cm runkopatja ja yöpöytä. Mustat satiinilakanat ja tummat verhot..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja Wolt
hei mammat, up!


Vois kokeilla jaksaa omaa kotiaa kuvata joskus et on meillä rumaa ;)
Makkari on ihan pinkki, kun äitillä on siihen addiktio.. Lastenhuoneessa on vaan cars juttuja, verhoja myöten :D.
Olohuone on oikeastaan mun lempihuone. Se on valoisa ja kiva.
 
Aries 78
hei mammat, up!


Vois kokeilla jaksaa omaa kotiaa kuvata joskus et on meillä rumaa ;)
Makkari on ihan pinkki, kun äitillä on siihen addiktio.. Lastenhuoneessa on vaan cars juttuja, verhoja myöten :D.
Olohuone on oikeastaan mun lempihuone. Se on valoisa ja kiva.
Meillä on pojat ihan hulluna "autoihin". noissa kuvissa on makkarissa punainen cars pönttö, ja se on täynnä dublon cars leluja. Tuli ostettua ne kaikki autot ja rakennukset pojille. Ja kyllä ne niillä leikkiikin paljon, vanhin on nyt herofactory ja bagugan?? vaiheessa. Joka paikka täynnä niitä pieniä muovipalloja joista tulee jotain taisteluhahmoja :D
 
mie en osta meille baguganeja *(miten ne kirjotetaan??) tms, miekkoja enkä muutakaan. Muutenki ottaavat yhteen :D mut noi kiinnostas kyl esikoista, oon harkinnu niitä jo ehkä- lupauksella :p

meillon seinät täynnä cars julisteita, päiväpeitot tms carsia ja pikkuautoja on varmaan 500000000 ja kaikkien nimet osaavat enkuksi ja suomeksi :D
 
jeeee
meillä on kans 4v hulluna carseihin:D nyt lauantaina 4v synttärit ja pitäs olla cars kakkua ja ties mitä:D toivoo lahjaksi sitä cars ohjattavaa autoa,vai mikä onkaan... ariesillä ihan nätti asunto mieheksi:p
 
Aries 78
mie en osta meille baguganeja *(miten ne kirjotetaan??) tms, miekkoja enkä muutakaan. Muutenki ottaavat yhteen :D mut noi kiinnostas kyl esikoista, oon harkinnu niitä jo ehkä- lupauksella :p

meillon seinät täynnä cars julisteita, päiväpeitot tms carsia ja pikkuautoja on varmaan 500000000 ja kaikkien nimet osaavat enkuksi ja suomeksi :D
Teetätin lapsille lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat tuosta cars teemasta. Kovin ovat tykänneet. Ovat vain aika hinttavia.. Ei nuo baguganit ole pahoja, suurin viehätys on siinä kun ne muuttuupalloista olennoiksi.
 
"vieras"
http://saloset.kuvat.fi/kuvat/Asunto/
Lastenhuoneeseen teetätin Cars verhot. yh-opsikelija isänä ei ole varaa sisustaa paremmin. kaksi taulua ja yhden hyllyn olen ostanut noiden kuvien jälkeen olohuoneeseen. Ja tv-tason ostin uuden..
Omaa huonetta en kuvannut, mutta siellä on mustahopeinen 120cm runkopatja ja yöpöytä. Mustat satiinilakanat ja tummat verhot..
Tosi siistiä, eipä ole liikaa roipetta. Ja Ross Geller rules! :)
 
http://saloset.kuvat.fi/kuvat/Asunto/
Lastenhuoneeseen teetätin Cars verhot. yh-opsikelija isänä ei ole varaa sisustaa paremmin. kaksi taulua ja yhden hyllyn olen ostanut noiden kuvien jälkeen olohuoneeseen. Ja tv-tason ostin uuden..
Omaa huonetta en kuvannut, mutta siellä on mustahopeinen 120cm runkopatja ja yöpöytä. Mustat satiinilakanat ja tummat verhot..
Siistiä ja kauniit tapetit! Mistä/minkä merkkisiä nuo lasten sängyt ovat? ..on vastaava pian hakusessa
 
Aries 78
Siistiä ja kauniit tapetit! Mistä/minkä merkkisiä nuo lasten sängyt ovat? ..on vastaava pian hakusessa
Ostin nuo tuolit ja jalkarahit samasta paikasta mistä sängyt. Olikohan sängyt jotku Möhky taikka möhkö nimiset. Niihin kuuluu aluslaatikotkin. Joku hippo virhahevon kuvat päädyissä. Lapset tykkäs noista, niin ostin ne, ja kun jatkettavat niin saa hetken kasvaakkin. Vanhemmalle olen jo hommannut isomman sängyt, vielä odottelee varastossa muoveissa.
 
Ostin nuo tuolit ja jalkarahit samasta paikasta mistä sängyt. Olikohan sängyt jotku Möhky taikka möhkö nimiset. Niihin kuuluu aluslaatikotkin. Joku hippo virhahevon kuvat päädyissä. Lapset tykkäs noista, niin ostin ne, ja kun jatkettavat niin saa hetken kasvaakkin. Vanhemmalle olen jo hommannut isomman sängyt, vielä odottelee varastossa muoveissa.
Eli Iskusta, kitoos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24535678:
Mä haluisin sen nähdä.
Ootko itse maalannut tuon keinuhevosen? Ihana!
joo se on suoraan kultaiselta 80 luvulta kun olin pieni, oli oranssi.. ny se on pinkki, lasten kaa maalattiin :D sänky samaa väriä, ostin k-raudasta sisämaalia ja sävy oli barbie. Ihan tommonen peruspinnis, ostin käytettynä ja maalasin :

 
  • Tykkää
Reactions: petite ja moona81
mie ihastuin siihen vaikka en oo varma onko mahassa ees tyttö :D Repäsinpä silti.
Mua kiinnostas maalata parvekekalusteeni tolla barbisävyllä mut siis sitä ei saa semmoseen ns metallimaaliin sävytettyä? Rähmä, olis ollu äreet kalusteet nimittäin.. :p
 
"Ohikulkija"
Tässäpä muutama kuva meidän opiskelijakämpän makuuhuoneesta... Uusi sänky on tulossa myöhemmin syksyllä, eiköhän 3½v yhteiseloa 120cm leveässä sängyssä saa riittää :D Tällaista olen meille kaavaillut LILLESAND Sängynrunko - 160x200 cm - IKEA se on vielä hakusessa, että mitä sängynpäätyyn tulee seinälle??! Ideoita? Tykkään väreistä kovasti ja harmittaa kun täällä ei saa maalata seiniä

Aijaa.com - 8602770.jpg

Aijaa.com - 8602771.jpg

Aijaa.com - 8602772.jpg

Aijaa.com - 8602773.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
[QUOTE="Ohikulkija";24535833]se on vielä hakusessa, että mitä sängynpäätyyn tulee seinälle??! Ideoita? Tykkään väreistä kovasti ja harmittaa kun täällä ei saa maalata seiniä

[/quote]
mieki maalaisin jos saisin, mut pöh ei :)
itse ostin huutiksesta ihan vaa ison sisustustarran sängynpäätyyn kun en keksiny muuta :p
 

Yhteistyössä