Kuvat tekstikenttään...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Eilen sain kuvat vielä näkymään niin, että latasin kuvan aijaa.comiin, ja kopioin osoitteen tähän, painoin maisemakuvasta sen img-hakasulkeiden sisälle. Tänään kun teen niin, tohon tulee vaan rasti..........

Nyt saan kuvat näkymään PIENINÄ, kun kopioin sen toisen litanian tuolta aijaasta tähän... Ja kopioin vaan sen rimpsun, en paina tässä kentässä mitään.

Miksen mä enää saa noita kuvia tähän isompina... Eilen se vielä onnistui?

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Eilen sain kuvat vielä näkymään niin, että latasin kuvan aijaa.comiin, ja kopioin osoitteen tähän, painoin maisemakuvasta sen img-hakasulkeiden sisälle. Tänään kun teen niin, tohon tulee vaan rasti..........

Nyt saan kuvat näkymään PIENINÄ, kun kopioin sen toisen litanian tuolta aijaasta tähän... Ja kopioin vaan sen rimpsun, en paina tässä kentässä mitään.

Miksen mä enää saa noita kuvia tähän isompina... Eilen se vielä onnistui?

:xmas:

samaa kysyy nappa....???
Miksi ei kuva näy vain osoite mistä sen saa kaytyä kattomassa....siis vaikka kuva kooksi 320x oon laittanunna ja mikä niistä osoutteista oikein kuuluu kopsata??

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mutta nehän saa siitä sitten halukkaat klikattua isommaksi :) oisko joku palstauudistus? ettei vie liikaa turhaa tilaa ku ne tosiaan saa painettua isommaksiki...

juu ei ;)

kaippa se on uudistuksia,katteelisena vaan katson kun pikku kuva on tekstin osana joillakin... :snotty: :)

pittää ihan kokeilla...

c022.gif

ainakin noi hymiöt näkyy normisti.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Miksi te niitä johonkin ajaahan kopioitte, mikäli ne kuvat on jo netissä???

ei ou netissä paitsi nyt aijaassa...omalta koneelta kun sinne oli pakko kopsata....
öö oonkohan tavallista tyhmempi yksilö nyt tän homman kanssa..??? :whistle: :/

Alkuperäinen kirjoittaja kanappa:
Miksi te niitä johonkin ajaahan kopioitte, mikäli ne kuvat on jo netissä???

ei ou netissä paitsi nyt aijaassa...omalta koneelta kun sinne oli pakko kopsata....
öö oonkohan tavallista tyhmempi yksilö nyt tän homman kanssa..??? :whistle: :/

Juu omat kuvat eriasia omalta koneelta, mutta kun monet kopsaa jopa netistä kopsattuja kuvia aijaahan, sitä minen ymmärrä :o

Ei mulla oo noita netissä... Omalta koneelta kopioin aijaa.comiin?

Mutta jollain näkyy edelleen isot kuvat (kts. vaikka toi koira -aloitus), mulle tulee aina noi pienet. Eilen tuli isoina. En mä ymmärrä.

Ja siis niin ei onnistu, että osoite tähän ja sitten maisemakuvan avulla... Pitää kopioida se toinen litania siitä aijaasta, mikä tulee siihen kuvan alle kun oon ladannut...

En mä osaa edes selittää :headwall:

Mutta jollain näkyy edelleen isot kuvat (kts. vaikka toi koira -aloitus), mulle tulee aina noi pienet. Eilen tuli isoina. En mä ymmärrä.

Ja siis niin ei onnistu, että osoite tähän ja sitten maisemakuvan avulla... Pitää kopioida se toinen litania siitä aijaasta, mikä tulee siihen kuvan alle kun oon ladannut...

mulle tulee siihen neljä erilaista vaihtoehto osoitetta url ja http ja kolme jotain bcodea....siis häh ja täh??

Tossa on varmaan just se ongelma, että ne kuvat pitäis ensin pienentää, ennenkuin laittaa niitä tänne linkkinä, eli ainakain resoluutioon 72 maksimissaan ja mieluusti vielä kohtuulliseen kokoonkin.

Tossa on varmaan just se ongelma, että ne kuvat pitäis ensin pienentää, ennenkuin laittaa niitä tänne linkkinä, eli ainakain resoluutioon 72 maksimissaan ja mieluusti vielä kohtuulliseen kokoonkin.

missäs piennnät kun jpg kuva on iso koneella vasta aijaassa kait ja valitsin sen 320x ja se on pienin vaihtoehto ja silti ei nävy..teenkö tosiaan joatin niin tyhmästi pieleen??

Juu se pitää kopioida se pelkkä eka bbcode tuohon tekstikenttään, ja kuv ailmestyy valitussa kuvakoossa.

JOo. Ja näin mä teenkin. Mutta kun miksi joillain on isompia kuvia? :whistle:

varmaan riippuu valitusta kuvakoosta ja kuvan alkuperäisistä ominaisuuksista.

Juu se pitää kopioida se pelkkä eka bbcode tuohon tekstikenttään, ja kuv ailmestyy valitussa kuvakoossa.

juu mikähän kuvakoko siihen pitää valita silloin ennen kuin selaa ja lataa??

äimänä kun se antaa vain tekstin tohon tekstikenttään!!???? :o

Toi mun eka kuva oli se pienin vaihtoehto tässä on nyt se suurin

eli ei mitään eroa B) ero näkyy ainoastaan kun klikkaa kuvaa ja se näkyy sittne siellä aijaan palvelimella

Yhteistyössä