Mä tykkään myös. Harmi, ettei meillä käy useammin kahvinjuojia kylässäOi, mitä kahvikuppeja :heart:
Arabiaa, minullakin on noita.Oi, mitä kahvikuppeja :heart:
Tästä tuleekin ihan Mummeliisa mieleen Ihana!Aloitan Pinkelillä eli pienellä piruenkelillä:
Kaksi
Kaksi ja joku kiiluvasilmäinen musta olio penkin alla...
Ja niin eeva lankesi.
Näkyykö noi aina noin, että koko kansion kuvat saa klikkailtua auki?
Juu, mutta toisiin kansioihin ette pääseAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23445210:Näkyykö noi aina noin, että koko kansion kuvat saa klikkailtua auki?
Majurilla on väärät asetukset tai sitten sille on ihan sama vaikka kaikki muutkin kuvat näkyisi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23445210:Näkyykö noi aina noin, että koko kansion kuvat saa klikkailtua auki?
Lähinnä mietin omalta kohdaltani, että näkyvätkö minun kuvani myös niin mutta eivät näköjään näy.Juu, mutta toisiin kansioihin ette pääse
Juuri noin, tuo on ainoa julkinen kansioMajurilla on väärät asetukset tai sitten sille on ihan sama vaikka kaikki muutkin kuvat näkyisi.
Jumalattoman hienot! Oliko kuinka kalliit ja mistä? Mäkin haluan tollaset!...Mun uudet tennarit. Tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä :heart:
Ja Aatami heti perässä, vähän jälkijunassa, mutta kuitenkin.Ja niin eeva lankesi.