[QUOTE="Hanna";28486438]Bileet, julat, musta ne on synonyymit... Ja vaikka sä et haluis juhlia ilman Dataa, mistä tiedät ettei hän haluais bilettää joskus ilman sua? Tuollainen diktaattorimainen kahlitseminen ei tule päättymään hyvin, sano mun sanoneeni. Ymmärrän että sulla on huono itsetunto, mutta jos Data oikeasti on puoleksikaan yhtä hyvä mes kuin olet täällä kertonut, olisin sinuna ihan huoletta vaikka hän lähtisi viettämään ystävänsä synttäreitä playboy-taloon. [/QUOTE]
Minun puolestani astrolabe voi aina tulla mukaani, jos vain kutsun mukaan se on mahdollista. Polttareihin hän ei pääsisi mukaan, mutta kyllä hän toipuisi siitä.
On eri asia se ettei katso hyvällä kuin että ei päästäisi. Itse asiassa olen nytkin juhlissa ilman astrolabea juoma edessäni Tosin näiden juhlien suhteen astrolabe on tyytyväinen
Minun puolestani astrolabe voi aina tulla mukaani, jos vain kutsun mukaan se on mahdollista. Polttareihin hän ei pääsisi mukaan, mutta kyllä hän toipuisi siitä.
On eri asia se ettei katso hyvällä kuin että ei päästäisi. Itse asiassa olen nytkin juhlissa ilman astrolabea juoma edessäni Tosin näiden juhlien suhteen astrolabe on tyytyväinen