Kauanko olette olleet yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillon: Seksiä tapaamispäivinä jotain 7krt/vuorokaudessa. Perhosia vatsasa, sylittelyä, pusuttelua, halailua, kaipausta ja ikävää kun ei nähty.
Nyt: (omasta puolestani vain puhun) En halua seksiä, yhtään. Ei pusuttelua, halailua, sylittelyä. Koskaan. Inhottaa ja ällöttää.
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja endie:alkuhuuma se oli pelkkää paneskelua millon missäkin ja nyt kohta kahdeksan yhteisen vuoden ja kahden lapsen jälkeen,se on pikasta tuikkaamista lauantaiaamusin lastenohjelmien aikaan kuunnellen, että tuleeko se isompi vai kattooko se ja onko se pienempi kaivelemassa roskista vai mitähän tapahtuu :xmas:
no joo. paremmaksi on suhde muuttunut kaikkinensa minusta. alkuhuuma on toki ihanaa,mutta se mitä RAKKAUS voi sitten tarjota , on minusta vieläkin parempaa :heart:
12½ vuotta. Lapset eivät "hitsanneet meitä entisestään yhteen" vaan repivät vähätkin siteet irti.Alkuperäinen kirjoittaja what:Kauanko olette olleet yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillon: Seksiä tapaamispäivinä jotain 7krt/vuorokaudessa. Perhosia vatsasa, sylittelyä, pusuttelua, halailua, kaipausta ja ikävää kun ei nähty.
Nyt: (omasta puolestani vain puhun) En halua seksiä, yhtään. Ei pusuttelua, halailua, sylittelyä. Koskaan. Inhottaa ja ällöttää.
kysyn vain, koska meillä samanlaista, yhdessä oltu 12 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:12½ vuotta. Lapset eivät "hitsanneet meitä entisestään yhteen" vaan repivät vähätkin siteet irti.Alkuperäinen kirjoittaja what:Kauanko olette olleet yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillon: Seksiä tapaamispäivinä jotain 7krt/vuorokaudessa. Perhosia vatsasa, sylittelyä, pusuttelua, halailua, kaipausta ja ikävää kun ei nähty.
Sama meillä!Meillä ei oo kadonnu mihinkään se alun tunne,ollaan vähintäänkin yhtä paljon kainalossa ja pusuja vaihdetaan ihan entiseen tahtiin.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Sama tai nyt jopa enemmän huumaa.
Sama homma. Ei naurata. Just täänään mietin, että missä vaiheessa olen antanut tilanteen lipsua tähän pisteeseen, että mulle saa tiuskia ja uhota asioista, joilla ei ole mitään tekemistä mun kanssa. Olen noin vuoden kiinnittänyt huomita siihen miten itse puhun toiselle. Ei ole ollut apua.Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:p.anemista 1-5krt/vko,nykyisin keskimäärin 6 krt/kk
ennen ei kehdattu sanoo toiselle ilkeesti,nyt todellakin
ennen ostettiin lahjoja,nykyisin harvoin
ennen saatettiin vaan makoilla sängyllä useempi tunti tai puhua puhelimessa,ei enää juurikaan
Juuri näin. En ois voinu paremmin sanooAlkuperäinen kirjoittaja endie:alkuhuuma se oli pelkkää paneskelua millon missäkin ja nyt kohta kahdeksan yhteisen vuoden ja kahden lapsen jälkeen,se on pikasta tuikkaamista lauantaiaamusin lastenohjelmien aikaan kuunnellen, että tuleeko se isompi vai kattooko se ja onko se pienempi kaivelemassa roskista vai mitähän tapahtuu :xmas:
no joo. paremmaksi on suhde muuttunut kaikkinensa minusta. alkuhuuma on toki ihanaa,mutta se mitä RAKKAUS voi sitten tarjota , on minusta vieläkin parempaa :heart: