Kuvaile karsein mahdollinen vaateyhdistelmä, jonka olet nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Tyylipoliisi
  • Ensimmäinen viesti
---
Mulla oli eilen pohjemittaiset housut, umpinaiset sandaalit ja jaloissa paksut urheilusukat. Koska oli niin kylmä enkä ehtinyt vaihtaa lämpimämpiä housuja... näillä mentiin sitten ihmisten ilmoille.

"vieras"
Kerran vastaan tuli nainen jolla oli persikan väriset pyöräilyshortsit ja samanvärinen toppi - kaukaa ei nähnyt että olis vaatteita ollutkaan - kaiken kruunasi musta vyölaukku hieman roikkuvana

"lll"
[QUOTE="vieras";28744635]Kerran vastaan tuli nainen jolla oli persikan väriset pyöräilyshortsit ja samanvärinen toppi - kaukaa ei nähnyt että olis vaatteita ollutkaan - kaiken kruunasi musta vyölaukku hieman roikkuvana[/QUOTE]

Mä olen ehkä nähnyt tämän saman tänä kesänä.

sanonpa vaan
Tätä ette pian voita:
eräs vanhempi mies tuli kyläreissun yhteydessä otettuun yhteiskuvaan päällään seuraavat kuteet: reikäinen verkkopaita ja siihen päälle nakattu pikkutakki,suorat housut ja jalassa nokian kontiot :LOL: niin ja päässä kemiran lippis.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ. ja *kirsi*
Tyttö tuollainen
En ole vielä koskaan nähnyt ketään livenä tuulipuvun ja korkkareiden, tai verkkareiden ja korkkareiden kanssa, joten en voi niitä tähän listata.

Tänään näin kyllä aivan liian paksuihin (jo muodottomiin) nilkkoihin tungetut sandaletit, joissa oli sellainen nyöri joka kieritetään nilkan ympärille. Hyvin selitetty, mutta kamala näky kun nyörit painoi ihon kuopalle. Toinen viime aikoina nähty oli narutoppi, makkaravyötärö ja valkoiset, liian pienet farkut. Ne ei vaan oikeasti toimi kellään, valkoiset housut siis, jotka ovat sen malliset että vyötärö on navan kohdalla ja malli oikein korostaa leveää takamusta.

Peyote
Ihonväriset legginssit on aikamoisen hirveät. Joskus sitä erehtyy äkkiä katsomaan, että mamma on lähtenyt kaupungille ilman housuja, mutta ei, ihonväriset legginssithän ne siinä vain. :)

"Tilli"
Alkuperäinen kirjoittaja leopardikäsilaukku;28744461:
Minkäikäisillä ihmisillä olette nähneet tuon paljon puhutun yhdistelmän tuulipuku ja korkkarit ?
50-60-vuotiailla naisilla pikkukaupunkien automarketeissa. Ei ole edes harvinaisuus, vaan ilmeisesti heidän mielestään normaalia.

Muutama ihminen on kyllä tullut kehumaan. Samoten joku vieras on tullut kehumaan niitä paljettilegginssejä. Ovat olleet itse kyllä aika erikoisia/omituisia tätejä myös.
Kehuista tulee hyvä mieli. Mun mekkoja kehutaan paljon ja kysellään mistä olen niitä hankkinut. Muutama laukku on myös sellainen joita yritetään ostaa multa pois :) Mulla on mielessä jo millaiset villahousut teen ensi talveksi, jos vaan ehdin kun pojille pitää neuloa paidat :)

Peyote
Kehuista tulee hyvä mieli. Mun mekkoja kehutaan paljon ja kysellään mistä olen niitä hankkinut. Muutama laukku on myös sellainen joita yritetään ostaa multa pois :) Mulla on mielessä jo millaiset villahousut teen ensi talveksi, jos vaan ehdin kun pojille pitää neuloa paidat :)
Niin tulee. Ja jos joku ihan vieras vielä tulee kehumaan, niin se on jotenkin hienoa. Jos kaikki olis niin mukavia, että kehtaisi kehua ihan vierasta, niin olis aika mukavaa varmasti kaikilla.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
Huono lättänä peppu, mahdollisesti mammaalkkareilla, joka tekee siitä vielä huonomman ja siihen päälle valkoiset farkut/housut, ja näyttää siltä, että tädillä olisi vaipat. Yleinen näky. Yleensäkkään ylipainoisille, joilla lättäpeppu ei vaan sovi farkut. Ainoastaan mustat housut voivat sopia. Mieluummin hametta tai legginsejä ja pitkää paitaa tai tarpeeksi väljiä housuja ettei näy tuota efektiä.

"lumme"
pinkki toppaliivi, pinkit pillihousut, pinkit karvasaappaat & keltainen antennipipo.. + pinkkiä huulipunaa & sinistä luomiväriä. viime talvena tuli tuollainen ilmestys vastaan, noin 50v täti-ihminen

kfkfkf
Tai nää 60 vuotiaat jotka pukeutuu kuin teinit :O Aika järkyttävän näköistä.

Täällä yks nainen joka on aina valkoisissa, hiusdonitsia myöden :D Pelkkää valkoista käyttää kun ulos lähtee.

Yhteistyössä