Kuvaile itseäsi yhdella sanalla: 3 positiivista ja 3 negatiivista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tiedättehän kun työhaastatteluissa joskus pyydetään kuvailemaan itseään yhdellä sanalla. Siis 3 positiivista asiaa itsestään ja 3 negatiivista asiaa (työelämän näkökulmasta). Minun piti joskus vastata moiseen enkä keksinyt yhtään negatiivista asiaa. Vaikka en todellakaan ole täydellinen. Joten mites teillä?

positiiviset: Sosiaalinen, ahkera, tunnollinen

negatiiviset: Luovutan joskus liian helposti, tekniikkaa sisältävät laitteet tuottavat minulle välillä hyvin paljon päänvaivaa, joskus puhun liikaa ja väärissä paikoissa.

Hmm. .en olisi ihan rehti työhaastattelussa tietenkään. Totuudessa:

-Helposti motivoituva
-Pedantti
-Optimisti

negat:
-Motivaatio kuolee jos homma floppaa ja en saa kehuja
-Pedantti EI sovi tulosvastuullisessa työssä.. ei edes asiakaspalvelussa jos pitää saada tietty määrä asiakaskontakteja
-Haluan vapautta työssäni

Positiivisia: luotettava, yleensä suvaitseva, normaalisti positiivinen asenne elämään ja muuhun

Negatiivisia: pelkuri, lyhytpinnainen, tuppisuu

Varsinki nyt ois helpompi keksiä negatiivisia. :/

Minä taisin sanoa silloin positiivisiin: luotettava, rehellinen, sopeutuva

Positiivisia on helpompi kuvailla yhdellä sanalla, mutta niin kuin tässä huomataan teidänkin on vaikea kuvailla yhdellä sanalla negatiivisia asioita. Eli voiko tehdä työhaastattelussa toisin kuin pyydetään? ;)

Lisää positiivisia ja negatiivisia asioita, kiitos.

Positiivisia:

*luova
*sosiaalinen
*seikkailunhaluinen

Negatiivisia:

*ailahtelevainen
*joskus liian sinisilmäinen (luotan liikaa ihmisiin)
*hieman laiska (tätä en tietenkään työhaastattelussa sanoisi!) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
positiiviset: Sosiaalinen, ahkera, tunnollinen

negatiiviset: Luovutan joskus liian helposti, tekniikkaa sisältävät laitteet tuottavat minulle välillä hyvin paljon päänvaivaa, joskus puhun liikaa ja väärissä paikoissa.

Noi negatiiviset asiat on suoraan mun listan kärkipäästä B) Enkä osais kertoa niitä lyhyemmin.

Positiiviset piirteet olis sit varmaan sosiaalinen, käytännönläheinen ja huumorintajuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
En minä osaa kuvailla itseäni yhdellä sanalla, joka on kolme kertaa positiivinen ja kolmasti negatiivinen. Tokkopa sellaista sanaa on olemassakaan.

Kyllä jollakin taas välähti.. jippii! Eiköhän siinä ollut selitetty, mitä tässä tarkoitetaan.