*KUVA* Voiko tämän asun laittaa baariin?

  • Viestiketjun aloittaja Pixu
  • Ensimmäinen viesti
Pixu
Jalkaan laittaisin mustat avokkaat tai mustat ballerinat, korviin isohkot renkaat ja kaulaan jonkun pitkän korun. Onko hyvä vai huono asu?

http://www.aijaa.com/v.php?i=6403761.jpg

Ja mekko on kirkkaan pinkki, kuvassa näyttää haaleammalta jostain syystä.
 
vieras
Toi mekko on enemmänkin kesämekko, toki silläkin voi baariin mennä, mutta laittaisin jonkun vyön tuohon rintojen alle somistamaan. Korkkarit (avokkaat) jalkaan ja koruja. Ihan hyvä muuten kyllä. Legginsit on turhat ja ei sovi tuohon, ennemmin vaikka juhlasukkahousut jos yöelämään suuntaat ja haluat mekon alle jotain muutakin kuin alushousut.
 
Samaa mieltä, legginsit pois tai jos välttämättä haluat niin ei ainakaan mustat. Tai sitten sukkahousut (itse en esim pysty pitää mekkoja/hameita koskaan ilman, että alla on sukkikset tai jotkut, inhoan sitä kun reisit hinkaa yhteen :D Tosi kiva mekko, mistä ostit?
 
leggarit pois... näyttää huonolta tuon mekon kanssa.
Ja mieluummin isot korvikset mutta ei mitään pitkää korua. ja korkokengät. jos avokkaat/ballerinat, näytät vain siltä että poikkeat shoppailukierroksella terassilla...
 
vieras
samaa mieltä kuin muut, eli legginsit pois!
mutta en kyllä tykkää tuosta mekosta, se kaipaa jotain. Joku ehdotti vyötä, eli mä ehdotan samaa, osta leveä, musta vyö tuohon rintojen alle? En tiedä sopiiko, mutta...
ja ehdottomasti korkkarit, ei mitään ballerinoja tai matalakantaisia avokkaita!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
samaa mieltä kuin muut, eli legginsit pois!
mutta en kyllä tykkää tuosta mekosta, se kaipaa jotain. Joku ehdotti vyötä, eli mä ehdotan samaa, osta leveä, musta vyö tuohon rintojen alle? En tiedä sopiiko, mutta...
ja ehdottomasti korkkarit, ei mitään ballerinoja tai matalakantaisia avokkaita!!
tarkemmin katsottuna, ei tuohon mikään vyö sovi kun siinähän on tuota punosta rintojen alla.
 
ap
En millään halauisi näyttää jalkojani ihan paljaina, siksi leginssit. On mulla kyllä valkoiset pitsisetkin, kävisikö ne? Vyötä en laita rinnan alle, ei sovi mekkoon eikä sovi mun vartalollekaan.

Korkokenkiä en omista, en halua sellaisia joten ballerinat tai avokkaat on vaihtoehtona =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En millään halauisi näyttää jalkojani ihan paljaina, siksi leginssit. On mulla kyllä valkoiset pitsisetkin, kävisikö ne? Vyötä en laita rinnan alle, ei sovi mekkoon eikä sovi mun vartalollekaan.

Korkokenkiä en omista, en halua sellaisia joten ballerinat tai avokkaat on vaihtoehtona =)
älä leggareita noin pitkän hameen kanssa käytä. Näyttää todella tanttamaiselta, voisin kuvitella että ne pitsiset tekisivät sinusta vielä enemmän mummomaisen.
oletko ajatellut laittavasi hiekan väriset 13 den sukkahousut? Kun noi legginsit vaan ei sovi ton hameen kanssa, hame on niihin aivan liian pitkä. Ei millään pahalla, mutta parempi sanoa kun kerta kysyt.
 

Yhteistyössä