Kaunis, perhonen sopii hyvin siihen. Mulla niin ruma tatska, ettei kehtaa kuvaa laittaa. Enkä muuten itse siitä saisi kuvaa otettuakaan.
tuo kohta kädessä on ehkä naaman jälkeen typerin paikka laittaa tatska. tosi white trash.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25446991:
No mut mähän olenkin palstan luokitelmien mukaan totaalinen white trash.tuo kohta kädessä on ehkä naaman jälkeen typerin paikka laittaa tatska. tosi white trash.
mulla on aikalailla samanlainen olkapäässä, en jaksa nyt kuvaa ottaaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;25446991:
siis voi itku, mitä tuo oikein esittää? tosi kaunis ja naisellinen..sopii varmaan hyvin iihn leijonaan.
Miulla on niskassa kiinalainen merkki joka tarkottaa naista. Toivottavasti ainakinOlis kiva, jos laittaisitte myös tarinoita noiden tatuointien takaa tänne..
Et millään kertoisi minkälaisia perhosia?Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447812:Sen verran voisin paljastaa, että minulla perhonen kummallekin lapselle. Jos perheenlisäystä tulee, niin se on käynti tatuontiliikkeessä taasen. Onneksi en ole lestadiolainen, tai olisin muuten kohta kävelevä luontokirja
Äh, kohta se on jo se ja sama laitanko kuvanvai en Apolloperhonen ja ritariperhonen löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25447847:Et millään kertoisi minkälaisia perhosia?