Kuva-arvoitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Siinä on itse kunkin vaatteet pakattuina ja lapset on valmiina mummolaan lähtöön eli sulla/teillä on vapaailta?

Jes!

Meillä on lapsivapaata *kevyt tuuletus tähän*.

Nyt mä lähden lappamaan paskaa, ja kun sitä ei näe enää tehdä, niin tulen sisään siivoamaan =)

Älä nyt hyvä nainen siivoamaan ala! Rentoudu, sen kakan luonnin jälkeen siis. Se on kai pakko tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Siinä on itse kunkin vaatteet pakattuina ja lapset on valmiina mummolaan lähtöön eli sulla/teillä on vapaailta?

Jes!

Meillä on lapsivapaata *kevyt tuuletus tähän*.

Nyt mä lähden lappamaan paskaa, ja kun sitä ei näe enää tehdä, niin tulen sisään siivoamaan =)

Älä nyt hyvä nainen siivoamaan ala! Rentoudu, sen kakan luonnin jälkeen siis. Se on kai pakko tehdä?

No pers*. En mä enää edes jaksa siivota...

Paskaa oli pakko lapata. Tai pakko ja pakko, mutta mä tienaan pari tonnia ylimääräistä talven mittaan, jos huomenna on valmista.

Hiekka on niin kallista, etten raaski ostaa, kai nyt yhden rampin oven eteen voi paskastakin kasata, kun se on ilmaista ja sitä riittää... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Teille tulee siis neljäs?

Vähän riippuu, mikä?

Neljäs kissa meille jo tuli. Koiraa ja kania on vaan yksi.
Kanoista en tiedä montako tulee, kun kasvattaja ei ole vielä selvillä sukupuolista. Hevosia on huomenna 6, ja kohta kai 7.

Jos muksuja meinaat, niin neljättä se testi väitti, mutta kai tuo siellä ultrassa varmistuu...

Yhteistyössä