kuusivuotias: sulla on ihanat tissit WTF?

• Viestiketjun aloittaja Normaaliako?
  • Ensimmäinen viesti
Normaaliako?
Kaverin eskarilainen totesi minulle että "sulla on ihanat tissit" ja jäi kyllä haavi auki.
Jäin miettimään että mistä tuon ikäinen tuollaisia edes keksii. Toki tiedän että lapset puhuvat mitä sattuu mutta oman lapsen suusta en usko kuulevani, ovat siis saman ikäisiä.

Tuli mieleen, että onko lapsi kenties kuullut jotain vanhempien välisiä juttuja, jotka eivät ole tarkoitettu lapsen korville. Lapsi nimittäin nukkuu vanhempiensa kanssa samassa huoneessa, asuvat kaksiossa.

Vai puhuvatko teidän eskarit tuollaisia?

"maitokahvi"
mie olin joskus teininä harjoittelussa päiväkodissa ja pari kuusivuotiasta pikkujätkää siellä yritti kyllä välillä läpsiä persiille... kyllähän sitä lapset kuulee ja näkee kaikenlaista väkisinkin, vaikkeivät vielä tajuakaan tuollaisten juttujen merkitystä.

nikittä nyt
Meillä eskarilainen on joskus sanonut jotain vastaavaa, mutta ei todellakaan seksuaalisessa merkityksessä. Hänen pikkuveli kun hakee lohtua rinnostani ja toteaa välillä "ihanat tissit"
Oma eskarilainen ei edes tiedä että rinnoilla on jotain muutakin merkitystä kun imetys.

No en usko että sanoisi muille, mutta kyllä mun 6v ihastelee mun hauiksia ja kehuu että on papua. Sama poika tosin sanoo että sulla on aika hirveä lörvämaha.
Miksei sitten tissit voi olla kivat? Mä en ekana lähtisi miettimään mitään sopimattomia juttuja.

Kyllä tyttöni usein sanoo, että mulla on isot rinnat ja minä sanon, että eikä ole, mummolla eli äidilläni on paljon isommat ! Hän katsoo kanssani telkkaria ja sieltä kai on oppinut monia "hyödyllisiä" asioita, kuten esim. sanan seksikäs. En tiedä mitä hän sillä tarkoittaa, mutta sanoi jostakin vaatteesta tv:ssä, että eihän tuo ole seksikäs ! Hämmentävää. Tyttö on siis kuusivuotias. Mitäpä tuohon osaisi sanoa.. ? Noita sanoja käytetään muotiohjelmissa, jotka tulevat ihan lasten katseluaikaan, pitäisikö siis kieltää lasta katsomasta niitä..

"vieras"
Mun 5 v. poika just katteli mun tissejä aamulla kun laitoin vaatteita päälle, sillä tavalla pää kallellaan arvioiden, ja sano että sulla ON kyllä tosi isot tissit. Ja sitt lisäs vielä, että onneks sulla on noin isot noi tissinpäällisetki. Eli rintsikat... Eikä mulla oikeesti ole kuin c-kuppi, mutta siis tosi isot.. :D Ei minua oikeastaan haittaa, jos lapsi katsoo tai mainitsee jotain, siinähän on hyvä tilaisuus sitten opettaa, että toisten rintoja ei oikeasti saa tuijottaa, eikä kosketella. Ne menee paidan alle piiloon samalla tavalla kuin pippeli laitetaan housuun piiloon. Saahan sitä toki kysyä, ja asioista sanoa, ei siinä mitään.

Yhteistyössä