Kuusankosken Kymintehtaan alue?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mrs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun käsityksen mukaan on ihan kiva alue asua. En ole koskaan asunut, mutta alueella ja sen lähistöllä on tullut liikuttua. Viihtyvyys taitaa riippua siitäkin missä päin aluetta asuu...

Ihan kai jees, itse Kuusankoskella kasvaneena en välttämättä sinne enää itse muuttaisi mutta Kymintehtaalla ainakin peruskoulu että sinänsä ok ja kaikki sekä Kuusankosken että Kouvolan kaupat ja harrastusmahdollisuudet kohtuullisen matkan päässä. Yksi miinus tulee varmasti lähellä sijaitsevista tehtaista. Suosin enemmän kyllä Kouvolaa mutta ei siellä Kymintehtaallakaan kai mitään suurempaa vikaa ole.

[QUOTE="Vieras";23034477]Ihan kai jees, itse Kuusankoskella kasvaneena en välttämättä sinne enää itse muuttaisi mutta Kymintehtaalla ainakin peruskoulu että sinänsä ok ja kaikki sekä Kuusankosken että Kouvolan kaupat ja harrastusmahdollisuudet kohtuullisen matkan päässä. Yksi miinus tulee varmasti lähellä sijaitsevista tehtaista. Suosin enemmän kyllä Kouvolaa mutta ei siellä Kymintehtaallakaan kai mitään suurempaa vikaa ole.[/QUOTE]

Ookei.. saanko udella miksi et takaisin muuttaisi?
Tuo em. aluehan on kartan mukaan melko puolessa välissä Kouvolaa ja Kuusankoskea, mielletäänkö se kuitenkin siis Kuusankoskeksi ennemmin?