E nkuullut alkua et mikä edes koko kysymys oli mutta linjoilla oli "hannele" joka kertoi ettei tarvitse mitään liukuvoidetta on itsestään niin märkä. Näin uskon monen naisen olevan tai ainakin itse olen joten olen ajatellut että kuivuus on ongelmana vain jos on jokin tulehdus/jännittää tilannetta niin paljon/raskaus/synnytys toisilla voi aiheuttaa. Mutta eikös luonto luonnostaan ole hoitanut naisen kosteuden oikealla hetkellä?
Toinen mihin kiinnitin huomiota hän kertoi että kuinka on ihanempi rakastella miehen kanssa joka ympärileikattu. Perustelut:
Miehellä jolla on esinahka tarvitsee liikutella itseään vain vähän naisen sisällä koska esinahka tekee tehtävänsä ja pienikin liike tuntuu hyvältä.
Mutta tuntuuko se aina naisesta tarpeeksi hyvälle?
Miehellä jolla taas ei ole esinahkaa joutuu tekemään isompaa ja pidempää liikettä jotta tunne olisi oikea ja tämä on taas naisellekin täyteläisempi nautinto.
Pitääköhän tämä paikkaansa?
Toinen mihin kiinnitin huomiota hän kertoi että kuinka on ihanempi rakastella miehen kanssa joka ympärileikattu. Perustelut:
Miehellä jolla on esinahka tarvitsee liikutella itseään vain vähän naisen sisällä koska esinahka tekee tehtävänsä ja pienikin liike tuntuu hyvältä.
Mutta tuntuuko se aina naisesta tarpeeksi hyvälle?
Miehellä jolla taas ei ole esinahkaa joutuu tekemään isompaa ja pidempää liikettä jotta tunne olisi oikea ja tämä on taas naisellekin täyteläisempi nautinto.
Pitääköhän tämä paikkaansa?