V
vieras
Vieras
Olen rv 39+6 ja huomenna on aika äitiyspoliklilnikalle kun on ollut niin kovasti turvotusta (raskausmyrkytysepäilyä, mutta ei kuitenkaan ole ollut selvästi kohonnutta verenpainetta, ei proteiineja pissassa tms). Vauva myös vaikuttaa jo aika isolta, neuvolassa sanottiin että mahan päältä tunnusteltuna tuntuu nelikiloiselta. Sokerirasitus oli normaali mutta siitäkin on ollut nyt epäilyjä että olisiko sokereissa sittenkin jotain häikkää kun sf-mitta ollut koko raskauden ajan käyrien yläpuolella, ja nyt loppuraskaudesta vielä ottanut "spurtin" ja noussut koko ajan kauemmaksi ja kauemmaksi käyristä.
Eli huomenna olen menossa äitiyspoliklinikalle ja siellä katsotaan olisiko aihetta synnytyksen käynnistämiseen. Itse toivoisin ettei vauvan annettaisi kasvaa aivan järkyttävän isoksi, äidilläni vaurioitui sulkijalihas synnytyksessä ja nyt joutuu syömään jatkuvasti lääkettä ulosteenkarkailuun, pelottaa että jos minutkin laitetaan puskemaan tosi isoa vauvaa ulos että jos tulee samanlaisia vaurioita..
Toisaalta pelkään että käynnistystä en ihan hevillä saa kun minulla kuulemma hyvä lantio synnytykseen.
Onko teillä kokemusta kuunnellaanko tällaisissa asioissa miten paljon äidin omaa mielipidettä (synnytän Joensuussa)? Joskus aiemmin raskausaikana minulla oli myös jonkinlaisia synnytyspelkoja ja harkitsin synnytyspelkopolilla käyntiä, nyt harmittaa etten käynyt jos se olisi voinut auttaa tässä tilanteessa..
Eli huomenna olen menossa äitiyspoliklinikalle ja siellä katsotaan olisiko aihetta synnytyksen käynnistämiseen. Itse toivoisin ettei vauvan annettaisi kasvaa aivan järkyttävän isoksi, äidilläni vaurioitui sulkijalihas synnytyksessä ja nyt joutuu syömään jatkuvasti lääkettä ulosteenkarkailuun, pelottaa että jos minutkin laitetaan puskemaan tosi isoa vauvaa ulos että jos tulee samanlaisia vaurioita..
Onko teillä kokemusta kuunnellaanko tällaisissa asioissa miten paljon äidin omaa mielipidettä (synnytän Joensuussa)? Joskus aiemmin raskausaikana minulla oli myös jonkinlaisia synnytyspelkoja ja harkitsin synnytyspelkopolilla käyntiä, nyt harmittaa etten käynyt jos se olisi voinut auttaa tässä tilanteessa..