kuun loppuun asti 330€ 4hlöä

• Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti
"köyhä"
miten eläisit/söisit ym jos olisit tässä tilanteessa? Eli kuun loppuun asti on vain 330€ ja sillä rahalla on maksettava bensat, ruoat yms. Laskuja ei toivon mukaan ole sellaisia enää jotka ois tässä kuussa maksettava. Tosta ois pitänyt vielä säästää koska yksi isompi (550) lasku maksettava ensi kuussa....

"vieras"
[QUOTE="köyhä";23138727]miten eläisit/söisit ym jos olisit tässä tilanteessa? Eli kuun loppuun asti on vain 330€ ja sillä rahalla on maksettava bensat, ruoat yms. Laskuja ei toivon mukaan ole sellaisia enää jotka ois tässä kuussa maksettava. Tosta ois pitänyt vielä säästää koska yksi isompi (550) lasku maksettava ensi kuussa....[/QUOTE]

Melko normaalia elämäähän tolla rahalla voi elää, 150/vko.

Hyvin pärjäis, toisaalta mulla ei ole autoa joten bensamenoistakaan ei ole mitään hajua.
Mulla on tällä hetkellä hiluja tilillä ja kelasta kuulin juuri ettei saikkupäivärahoja hetkeen vielä tule. Hirvittää...

mitä uusavuttomia ihmisiä täällä liikkuu kun jatkuvasti ketjuillaan että on viis ekkuu rahaa mitä nyt??? 330euroo on paljon rahaa! Silloin kun olin opiskelija niin opintotuki oli 198 euroa. Ja vielä ollaaan elossa! Polttakaa sitä kessua vähempi niin ei tartte tämmösoä turhia alotuksia tehä.. Eikö oikeesti oo keskustelupalstaa joissa puhuttas ku aikuset.

mitä uusavuttomia ihmisiä täällä liikkuu kun jatkuvasti ketjuillaan että on viis ekkuu rahaa mitä nyt??? 330euroo on paljon rahaa! Silloin kun olin opiskelija niin opintotuki oli 198 euroa. Ja vielä ollaaan elossa! Polttakaa sitä kessua vähempi niin ei tartte tämmösoä turhia alotuksia tehä.. Eikö oikeesti oo keskustelupalstaa joissa puhuttas ku aikuset.
Sairaslomat, a-todistukset ja b-todistukset tulee miten sattuu lääkäriaikoja saamaan, ja kun siihen päälle kela viivyttelee ja mietiskelee asioita vähän pidempään, niin on aika paha olla suunnitelmallinen. Oliskin tietty maksupäivä ja tietty määrä niin osais olla. Kessua en polta ja harvoin valitan rahatilannetta, saako sen tehä tän kerran kun ekaa kertaa on kuitenkin vuokrakin myöhässä ja just kuulin että pari viikkoa vielä menee kelan papereiden pyörityksessä? : /

Yhteistyössä