kuumeileva pian 18-v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eeemppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eeemppu

Vieras
eli moi kaikki, rekisteröidyin just tänne :wave: oon pian 18, ja oon jo kauan haaveillut vauvasta, ja poikakaverin kans ollaan nyt jonkun aikaa jo puhuttu kuinka ihanaa se olis.. molemmat haluttais nyt piäni peipi :heart:
onko täällä monia jotka on alunperinkin halunnut ja yrittänyt vaavia?
Onnea teille kaikille joilla on jo oma pikkunen ja niille jotka on plussannut :flower:
Toivottavasti meilläki pian tärpähtelee ;)

Kihlattuni oli vanhempi mutta minä 17 kun aloin puhua...
Hän mietti pari viikkoa ettei tule tehtyä mitään harkitsematonta ja pian alettiin lasta tekemään, eikä montaa kertaa tarvinnut yrittää. Tosin olin pian jo 18 mutta nuorena tehtiin itse päätös.
Raskauden aikana jo mentiin naimisiin kun kuultiin kuinka kamala tilanne on jos joutuu menemään tunnustamaan isyyden ja naimisiin oli kuitenkin tarkoitus pian mennä niin parempi ennen.
Se on ihan jokaisen oma asia ja tämäkin tarkoin harkittu.
Se oli tosi surullista kun jotkut ihmiset tuntuivat luulevan että vahinko... oikeastaan ärsyttävää.
Meidän suvussa on tapana tehdä ensimmäiset lapset tosi nuorena ja vielä moninkertaisesti.
Tajusin VASTA raskaudesta eteenpäin kuuluvani "nuoriin äiteihin", minulle ei sitä ennen tullut mieleenkään että JOTKUT voivat pitää sitä jotenkin poikkeuksellisena, mutta näin se on. Ei sitä muulloin huomaa paitsi jos joku sattuu ikää kysymään.
Aikuisten aikuisten maailmassa ja tavoilla elän kuitenkin.
Lapsia olen paljon aikaisemminkin eikä tässä ollut itsellä mitään ihmeellistä, mutta ulkopuolisten reaktiot ovat tosiaan harmittanut.
Jos muiden mielipiteet kiinnostavat tuntuvasti, niin kannattaa harkita että tekisi lapsensa vasta juuri ennen vaihdevuosia :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 18:55 vauvanteko kirjoitti:
kuultiin kuinka kamala tilanne on jos joutuu menemään tunnustamaan isyyden

eipä se nyt niin kamalaa ollut... Täti vaan kyseli että onko mahiksia että lapsi olisi jonkun toisen ja sit laitettiin nimet paperiin. Ehkä se on kamalaa jollekin helposti ahdistuvalle ihmiselle, mene ja tiedä.

Mä olin melkein 17vuotias kun alettiin jutella vaavista, mies oli 23. Meillä se oli ihan ns.harkittu juttu. Muakin hämmästytti ulkopuolisten ihmettely mutta en ottanut siitä itseeni koska tiedettiin mitä haluttiin jne. Nyt poika 5kk, pärjätty tosi hyvin... enkä ottas päivääkään pois :heart: välillä suhteessa ala mutta myös ylämäkiä, ne kait kuuluvat muutenkin parisuhteeseen :saint: onnea teille ja toivottavasti plussaat pian jos sitä tahdotte :hug:

onneks olkoo sulle =) onko sulla poikakaveria ja minkä ikänen jos saa kysyä? mun poitsuni on mua vuoden vanhempi. mulla on ihan hirvee kuume meneillään (ja ollut kyl jo jonku aikaa).. en muuta ajattelekkaan enää :D
mut eipä tässä mikkää kiire oo silti.. me ei niinkun semmosella "pakko" asenteella yritetä vaan ihan rennosti vaan annetaan mennä niin eiköhän se plussa
pian ilmesty... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 21:53 Äippä kirjoitti:
Mä olin melkein 17vuotias kun alettiin jutella vaavista, mies oli 23. Meillä se oli ihan ns.harkittu juttu. Muakin hämmästytti ulkopuolisten ihmettely mutta en ottanut siitä itseeni koska tiedettiin mitä haluttiin jne. Nyt poika 5kk, pärjätty tosi hyvin... enkä ottas päivääkään pois :heart: välillä suhteessa ala mutta myös ylämäkiä, ne kait kuuluvat muutenkin parisuhteeseen :saint: onnea teille ja toivottavasti plussaat pian jos sitä tahdotte :hug:

Oih =) elikkä kuinka vanha oot? kuinka pian teillä onnas? onnee teille pikkusen kanssa :heart: voikun meilläki olis semmoinen sit vaikka vuoden päästä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 15:15 riinu kirjoitti:
Muista että se lapsi ei aina ole se "piäni peipi"!!!!!!!!!! \|O Lapsi kasvaa, ja toivottavsti tekin.
Tuo tais olla sellainen heitto,sellainen mistä EI voi vetää hernekeittoo nenuun :whistle:
Tai no voi tietenkin,mutta ei ihan kannattavaa hermostuttaa itteensä turhasta :)

Jep jep,,,

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 19:19 eeemppu kirjoitti:
\

Oih =) elikkä kuinka vanha oot? kuinka pian teillä onnas? onnee teille pikkusen kanssa :heart: voikun meilläki olis semmoinen sit vaikka vuoden päästä..
maanantaina täytän 18 :heart: yhet kuukautiset tuli, ja aika varmasti nekin oli valemenkat :whistle: juu kiitoksia, kyllä mä uskon että teillä on :hug:

joo kyllä tiiän ettei se oo aina "pieni peipi", kiitos vaan huolen pidosta :D
ja eipä tämä asia oo ihan semmonen että olisin pari päivää tätä miettinyt, vaan pikemminki pari vuotta. oon ollu koko elämäni pienten lasten seuras, ja hoitanu pikkuveljeä ym (vaikka tiänki ettei pikkuveli oo sama asia kuin oma lapsi, mutta kuitenkin!!) kyllä mä tiedän mitä haluan ja oon todellakin valmis huolehtimaan ja rakastamaan, ja tiedän että on huonompiakin aikoja eikä kaikki oo vaaleenpunaista unelmaa jne.... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 23:48 Äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 19:19 eeemppu kirjoitti:
\

maanantaina täytän 18 :heart: yhet kuukautiset tuli, ja aika varmasti nekin oli valemenkat :whistle: juu kiitoksia, kyllä mä uskon että teillä on :hug:

Kiitti, toivotaan näin :) onnea ja jaksamisia teille kaikille :hug:

Yhteistyössä