kuumeeton vuorokausi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eikös lapsilla ole se, että yksi kuumeeton vuorokausi oltava kotona? mitenkähän tuo lie aikuisilla? minulla oli eilen illalla lämpöä 37.8 ja nyt herätessä ei ollut kun 36.8 (normaalilämpö 36.4) lähdenkö töihin, vaikka tiedän, että jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin kuume nousee myös tänään myöhemmässä vaiheessa. mulla harvemmin tulee lämpöä, mutta silloin se kestää vähintään ari päivää, mutta alkaa aina iltapäivästä/illasta, aamusin on parempi olo.

Mulla oikeastaan sama juttu ja olen kyllä jäänyt kotiin ainakin kahdeksi päiväksi aina, koska tosiaan aamulla levänneenä ei välttämättä ole sitä kuumetta, mutta kyllä se sieltä on aina toisenakin päivänä sitten noussut ylöspäin.

mulla on myös noin. ja juuri tässä nyt vähän jännitän, että mitä mahtaa sanoa lääkäritäti kohta, kun lähden pyytämään saikkua. eilinen oli kuumepäivä, illalla oli vielä yli 38, mutta nyt aamulla ei ole mitään. nenäkään ei ole tukossa kun menin hölmö laittamaan suihketta, ois pitänyt kärvistellä lääkäriin asti. mutta illalla se kuume melkovarmasti taas palaa. mua oikeesti hävettää mennä, koska just tällähetkellä olisin työkuntoinen, mutta niin olisin ollut eilenkin vielä aamusta :/ saahan nähdä kirjottaako se mulle ees mitään vai ei :/

Yhteistyössä