Kuumeessa ulos nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti82 ja poika03
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti82 ja poika03

Vieras
Pojalla on kuumetta 38.2. Normaalisti nukkuu ulkona päiväunet, sisällä tosi huonosti ja lyhyitä aikoja. Ajattelin että laittaisin pojan ulos nukkuman kuumeesta huolimatta. Mitä mieltä olette?

HUOLETTA voit viedä lapsesi nukkumaan ulos koska kuumeessa uni on tärkeä asia ja jos vaikka kuume lääkkeen antaa ennen nukkumaan menoa niin olo helpottuu. älä laita liikaa päälle ettei tule liian kuuma. Mutta neuvolasta ja lääkäristä olen tätä asiaa kysynyt ja kuumeessa ulkona nukuttamisesta ei ole haittaa eikä esim pitkitä tautia. eri asia tietty mennä sit ihan ulos leikkimään..se ei ole hyväksi,sitä lapsi ei jaksa kuumeessa.

Mä oon myös sitä mieltä että voi laittaa tossa kuumeessa ulos nukkumaan kunon vaatetta sopivasti päällä.Mulle kerran yks lastenlääkäri sanoi että lapsi voi nukkua myös pienessä kuumeessa ulkona jos kerran nukkuu siellä paremmin.Leikkiä ja muuta toimintaa ulkona ei suositella.

Olen omaani nukuttanut pienessä kuumeessa pihalla, kun ei kertakaikkiaan suostu nukkumaan sisällä. Vaatetta vaan ei kannata pukea liikaa. Eri juttu olis, jos olis ihan kamalat pakkaset, mutta eiköhän näilllä keleillä voi nukuttaa.

Mun mielestä voi nukuttaa ulkona.Mä ainakin olen nukuttanut eikä siitä mitään haittaa ole ollut.Eri asia on sitten kun on kovasti pakkasta,mutta nyt ilmat on ihan hyvät ulkona nukkumiseen.

Saa nukuttaa kuumeessa parvekkeella, mutta ei kovilla pakkasilla.Parempi, että saa nukuttua kunnolla varsinkin jos parin tunnin taistelun jälkeen nukkuu puol tuntia sisällä.Lepo tärkeää!!!Lääkärikin antaneet siunauksensa niin näin meillä.

olen myös sitä mieltä että laita vaan ulos nukkumaan. Uni on tärkeetä kipeälle lapselle. Joku vertasi että haluaisitko itse mennä kuumeessa ulos unille. Minä ainakin voisin nukkua makuupussissa päikkäreitä ulkona. Raitis ilma on ihana hengittää.

Yhteistyössä