Mistä sinulle tällainen tuli mieleen näin lauantai iltana, vaikka kyllä sitä tuntee juuri viikonloppuna ja pitkinä pyhinä että sitä oikeasti on yksin. Ja kyllä minulla itsellä on tällä hetkellä sellainen tilanne että ei ole kunnon kaveria.. Mutta niin kuin sanoit tämä ei ole oikea paikka kun täällä on kuitenki sivusta seuraajia niin paljon.
On se mielessä aina,yksinäisyys...joskus vaan tuntuun,että mitä merkitystä tällä elämällä on,olla sellaisessa suhteessa,mistä ei saa muuta kun itkua itselleen saat ajatella minusta mitä haluat,en välitä! Mutta omasta mielestäni olen liian kiltti ja arka tekemään mitään sellaista,mistä oikeesti nauttisin! Naura vaan mulle,olen sen arvoinen ((
Voi kisu hyvä, minulla ei ole varaa nauraa kenellekään eikä varsinkaan sinulle koska en tunne sinua kuin tämän mitä ollaan täällä kirjoitettu. Välistä tuntuu ettei minulla ole edes töissä oikeita kavereita. Siitä hyvä esim on että olen jo pari vuotta ollu samassa paikassa eikä minulla ole työ kavereihin muuta sidettä kuin työ. Ja sitten minun suhteet vastakkaiseen suku puoleen, on eräitä ihania naisia keiden kanssa on tullut hyvin toimeen mutta kun heitä lähestyy ja haluaa tutustua paremmin niin aina he ovat vetäytyneet kuoreensa tai sitten orastava ystävyys on lyöty poikki. Ja kyllä itsetunto on varmaan poljettu aina asfalttiin.
Vaikka et ehkä usko mutta minäkin tarvitsen rakkautta ja ihmisen jonka viereen mennä illalla ja nousta aamulla... Koita keskustella tämän ihmisen kanssa, kuka tuottaa sinulle pahaa mieltä ja kyyneleitä...
Olen yrittänyt keskustella,ei auta enää,nytkin se nukkuu sammuneena tuolla. En jaksa enää yrittää. Anteeksi valitukseni,tiedän että kaikilla on joskus vaikeaa,mutta kun sitä kaipaa niin toista ihmistä lähelleen. Kyllä sinä löydät vielä onnen kiitos kun kuuntelit,hieman helpotti oloani,hyvää yötä *
Rakas kuuma kisu kun huominen sarastaa niin toivon että pysähdyt ja pysäytät hänetkin ja nosta ns. ""kissa pöydälle"" puhukaa ei se muuten selviä sano hänelle mitä kaipaat ja haluat mutta älä unohda kuunnella myös hänen asiaansa jos sellaista tulee.. Hyvä jos sain sinut paremmalle mielelle. Kauniita ja lämpimiä unia sinullekin.....rakas ystävä