V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Siis miten hoitovapaa ja äitiysloma voisivat mennä päällekkäin?
Muoks: ja minkä alan TES on ap:lla kyseessä? (laita vaikka yv:nä)
Siten että olen ilmoittanut olevani hoitovapaalla päivään x asti ja vauvakuume iskeekin kehiin ja jäänkin äitiyslomalle ennen kuin hoitovapaa päättyy. Niin yksinkertaista![]()
niin no eihän se sillon päällekkäin mene. ku jäät äitiyslomalle niin hoitovapaa päättyy automaattisesti.
Paitsi työpaikan suuntaan, heille olen hoitovapaalla sinne asti, kunnes olen sen ilmoittanut.
niin siis siitä huolimatta et ole äitiyslomalla ja hoitovapaalla yhtäaikaa. koska äitiyslomahan alkaa viimeistään 30 päivää ennen laskettua aikaa ja siinä vaiheessa hoitovapaa loppuu.
No jos nyt oikein pilkkua aletaan nussia. Tosiasia kuitenkin on se, että työpaikalle minä olen hoitovapaalla siihen päivään asti, kun olen hoitovapaalla ilmoittanut olevani, vaikka olisinkin jo uudelleen äitiyslomalla.